Béna Bugatti napszemüveget viselni, ha nincs Bugatti?

Ha jobban belegondolunk, jó-e bármilyen márka felszerelését viselni, ha nincs meg az egyik autója?

A legtöbbünknek soha nem lesz Bugattija. A Chiron körülbelül 2 millió dollártól kezdődik, egy rongyos, használt Veyron még mindig egy malomhoz vezet, és még a Little Car Company licence alapján épített „játék” félméretű elektromos Type 35 is 84 000 dollárba kerülhet.

De birtokolhat egy kis szelet Bugattit anélkül, hogy először bankot kellene kirabolnia. Viselhet egy pár árnyalatot a márka Collection Two napszemüveg-katalógusából. A kérdés az, hogy kell-e? A Bugatti napszemüveg vagy az autógyártó márkás ruházatának viselése, ha nem rendelkezik ugyanabból a márkából származó autóval, egyszerűen csak szép módja annak, hogy kifejezze az adott cég iránti elismerését, vagy csak úgy nézel ki, mint azokra a srácokra, akik szuperautót bérelnek abban a kétségbeesett reményben, hogy mindenki azt hiszi, hogy az övé?

Ahogy a név is sugallja, ez a Bugatti szemüvegterveinek második tétele, a Bugatti Collection One után, amely 2023 februárjában indult Milánóban. 16 különböző stílusú árnyalatból áll, amelyeket a divatos Larry Sandsszel hoztak létre, és a legtöbb olyan dizájn részleteket tartalmaz, amelyeket valamilyen módon a Bugatti autói ihlettek, mint például a piros macaron embléma, a lézerrel vágott hűtőrács mintázata, az ikonikus „EB” logó és az Ettore. Bugatti aláírása. A 2. kollekciót a múlt héten mutatták be a Silmo Paris optikai kiállításon, és bár az első kollekciót csak a kereskedőknél lehetett megvásárolni, a bugattieyewear.com oldalon megvásárolhat egyet az új készletből.

Bár azt mondtuk, hogy nem kell bankot kirabolnia egy pár vásárlásához, előfordulhat, hogy ki kell ürítenie a számláját. Ezek a szemüvegek sokkal drágábbak a Ray Ban-nál, 1195 és 1995 dollár között mozognak, de ezt a Bugatti logónál is többel indokolják. A gyártási folyamat során felhasznált luxusanyagok közé tartozik a 925-ös sterling ezüst, szénszál, makasár ébenfa gyöngyház berakással, 5-ös fokozatú titán, 18K arany és fekete palládium.

KÉPGALÉRIA >>>

Egyes dizájnok nagymértékben támaszkodnak a felismerhető Bugatti jelzésekre, míg mások hagyják, hogy az alapvető dizájn beszéljen, és közelről kell tudnia, hogy ezek a Bugatti márkájú szemüvegek. Úgy tűnik, hogy ez a második megközelítés tükrözi a Ferrari által gyártott, csúnya megjelenésű Puma edzőcipőt feltűnő Scuderia pajzs emblémákkal az öltözködés nélküli F1-rajongók számára, de a közelmúltban a divattérre is kiterjedt, ahol azt reméli, hogy kevés fiatal vásárlókat vonz be. a márka ismertsége és autóipari tevékenységei. A legtöbb ilyen Ferrari-darabon vagy nincs látható Ferrari logó vagy márkajelzés, vagy kreatívan, akár absztrakt módon használják őket.

De menő-e egy Bugatti napszemüveget vagy bármely márka márkás felszerelését viselni, ha nincs meg az egyik autója? Talán nem aggódik, hogy mindenki mit gondol, és egyszerűen érdeme szerint ítél meg minden egyes árnyalatpárt. Vagy talán költené az 1995 dollárt a Chevy Spark turbó átalakítására, és beérne egy olcsó kínai napszemüveggel a piacon, és megpróbálná elkerülni a szemet gyönyörködtető UV-sugarakat. Akárhogy is, hagyjon megjegyzést, és ossza meg velünk gondolatait.