CRF1100L Africa Twin Adventure Sports műszaki adatok
Műszaki adatok*
ERŐFORRÁS | |
Konstrukció | Négyütemű, folyadékhűtésű, nyolcszelepes, soros, kéthengeres 270 fokban elékelt főtengellyel, Unicam hengerfejjel és SOHC-vezérléssel |
Összlökettérfogat | 1084 cm3 |
Furat x löket | 92 mm x 81,5 mm |
Sűrítési viszony | 10,1:1 |
Csúcsteljesítmény | 75 kW (102 LE)/7500 f./perc |
Legnagyobb forgatónyomaték | 105 Nm/6250 f./perc |
Zajszint | L-urban (városi környezetben): 73,2 dB, L-wot (teljes gázon): 78,9 dB (hagyományos váltóval) L-urban (városi környezetben): 73,7 dB, L-wot (teljes gázon): 79,6 dB (DCT-vel) |
Olajmennyiség | 4,8/4,3 (DCT: 5,2/4,7) |
ÜZEMANYAG-BEFECSKENDEZŐ RENDSZER | |
Porlasztás | PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendező |
Üzemanyagtartály befogadóképessége | 24,8 liter |
Szén-dioxid-kibocsátás | 112 g/km (hagyományos váltóval)110 g/km (DCT-vel) |
Üzemanyag-fogyasztás | 4,9 L/100 km (hagyományos váltóval)4,8 L/100 km (DCT-vel) |
ELEKTRONIKAI RENDSZER | |
Indítás | Önindító |
Akkumulátor típusa és kapacitása | 12V/6 Ah, Li-ion akkumulátor (20 óra) |
ACG-generátor legnagyobb teljesítménye | 0,49 kW/5000 f./perc |
ERŐÁTVITEL | |
Tengelykapcsoló felépítése | MT: Nedves, többtárcsás, spirálrugókkal, alumínium rásegítővel és nyomatékhatárolóvalDCT: Két olajfürdős, többtárcsás kuplung spirálrugókkal |
Váltó felépítése | Hatfokozatú, manuális vagy hatfokozatú DCT |
VÁZ | |
Konstrukció | Ipszilon-bölcsőváz |
VÁZ ÉS FUTÓMŰ | |
Méretek (hosszúság x szélesség x magasság) | 2330 mm x 960 mm x 1490 mm (1545 mm a legmagasabb állásban rögzített légterelővel) |
Tengelytáv | 1575 mm |
Villaszög | 27,5° |
Utánfutás | 113 mm |
Ülésmagasság | 850/870 mm (alacsony: 825 és magasított: 895 mm nyereg extraként rendelhető) |
Szabad hasmagasság | 250 mm |
Menetkész tömeg | 238 kg (DCT: 248 kg)Showa EERATM felfüggesztéssel 240 kg (DCT: 250 kg) |
FELFÜGGESZTÉS | |
Elöl | Fordított, betétes rendszerű, 45 mm-es Showa teleszkóp, hidraulikus, tekerős előfeszítés-állítással, valamint szabályozható húzó- és nyomófokozati csillapítással. Összenyomódás: 230 mm. Opcióként választható Showa EERATM felfüggesztés 45 mm-es belcsőcső-átmérővel és állítható húzó-, illetve nyomófokozati csillapítással. Összenyomódás: 230 mm. |
Hátul | Egy tömbből készülő, alumínium lengővilla Pro-Link himbarendszerrel és gáztöltésű Showa központi rugóstaggal. Hidraulikus, csavaros előfeszítés-állítás, szabályozható húzófokozati csillapítás. Kerékmozgási tartomány: 220 mm. Extraként elektronikusan állítható EERATM felfüggesztés is elérhető, mely monoblokk alumínium lengőkarra és Pro-Link Showa gázfeltöltésű lengéscsillapítóra épül, gombnyomásra hidraulikusan szabályozható előfeszítés-állítással, húzó- és nyomófokozati csillapítással. Kerékmozgási tartomány: 220 mm. |
KEREKEK | |
Elöl | 21M/C x MT2,15 méretű, fűzött küllős, alumíniumráffal |
Hátul | 18M/C x MT4,00 méretű, fűzött küllős, alumíniumráffal |
Kerékméret elöl | 21” |
Kerékméret hátul | 18” |
Abroncs elöl | 90/90-21M/C 54H (belső nélküli)Bridgestone Battlax Adventurecross Tourer AX41T Metzler Karoo Street |
Abroncs hátul | 150/70R18M/C 70H (belső nélküli)Bridgestone Battlax Adventurecross Tourer AX41T Metzler Karoo Street |
FÉKRENDSZER | |
ABS típusa | Kétcsatornás ABS helyzetérzékelővel (IMU) Kétcsatornás, IMU-val kiegészített, választható on- és off-road-beállítással |
Elöl | Két úszóágyazású, hullámos peremű, 310 milliméter átmérőjű tárcsa alumíniumaggyal, négydugattyús féknyergekkel és szinterbetétekkel |
Hátul | Hullámos peremű, 256 milliméter átmérőjű tárcsa szinterbetétekkel és kétcsatornás, kikapcsolható hátsó blokkolásgátlóval |
MŰSZEREK ÉS ELEKTRONIKA | |
Műszeregység | 6,5”-os képátlójú, érintőképernyős Multiinformációs Kijelző |
Lopásvédelem | Indításgátló és riasztó (utóbbi opcionális) |
Fényszóró | LED |
Hátsó lámpa | LED |
Elektromos rendszer | Nappali menetfény (DRL) és Kanyarvilágítás, Bluetooth®-kapcsolattal rendelkező műszeregyég, Apple Carplay®, Android Auto®, USB-csatlakozó, automatikusan kikapcsoló irányjelző, sebességrögzítő (tempomat), vészvillogó, IMU, HSTC és Egykerekezés-gátló |
** Kérjük, vegye figyelembe, hogy az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatokat a Honda rögzítette a WMTC-szabványnak megfelelően. A teszteket görgőpadon, a jármű szériaváltozatával, csak vezetővel, utas és kiegészítő felszerelések nélkül végeztük. A jármű tényleges üzemanyag-fogyasztása a vezetési stílustól, a karbantartástól, az időjárástól, az útviszonyoktól, a gumiabroncs nyomásától, a felszerelt tartozékoktól, a rakománytól, a vezető és az utas súlyától, valamint más tényezőktől függ.