Delage levágta a D12 Hybrid Hypercar tetejét
A Delage D12 hiperautó az új Speedster változat megjelenésének köszönhetően még csábítóbbá vált.
A kis francia autógyártó még 2020-ban mutatta be a D12-es hiperautót, amelyet kizárólag fix tetős kupéként dobott piacra. Néhány év előreugrása és két új tetőburkolati lehetőséget kínált az autóhoz, a Speedsternek és az F1-nek.
Ahogy a Speedster neve is sugallja, a fix tetőt az egyszerű üveg szélvédő javára teszi, és a mi szemünkben még szokatlanabbá teszi az autót. Ezzel az opcióval 190 000 dollárt fizetnek vissza az ügyfelek.
Azok, akik valami még extrémebbet keresnek, ehelyett 190 000 dollárt fizethetnek az F1 opcióért. Ez teljesen ledobja a szélvédőt, és felváltja egy kis szélvédővel, valamint az F1-es ihletésű fényudvarral és a vezető sisakjával. Ha a vásárlók mindkét világból a legjobbat szeretnék, és váltani szeretnének a Speedster és az F1 konfigurációk között, akkor a pár együtt megvásárolható 260 000 dollárért.
A Delage D12 nemrég debütált észak-amerikai montereyi autóhéten. Nyilvánvaló, hogy az Egyesült Államok számára kiosztott kilenc példányból hetet eladtak az esemény során. Az autót az államból importálják a kiállítási és kiállítási törvények értelmében.
A D12-ből két különböző változatot fejlesztettek ki. Az első a D12 GT, kiegészítve egy 7,6 literes szívó V12-vel, amely 976 LE-t ad le 8200-as fordulatszámon, és 612 lb-ft (832 Nm) nyomatékot 6200-as fordulaton. Egy 109 lóerős villanymotor is szerepel, ami együttesen 1085 LE-t és 794 lb-ft (1076 font) eredményez. D12 Club modell is kapható, ugyanazzal a 7,6 literes V12-vel, de kisebb, 20 lóerős villanymotorral alacsony sebességű vezetéshez, parkoláshoz és hátramenethez. Ennek a változatnak a maximális teljesítménye 996 LE és 652 lb-ft (884 Nm).