Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Elektromos Minik gyártását tervezi Angliában a BMW

Posted on 2023.09.18.2023.09.17. By AztaCARom

Kertész Róbert, az MTI tudósítója jelenti:
    Elektromos Minik gyártását tervezi Angliában a BMW.

https://www.youtube.com/@carspod2158

@tesztalelkemindennek

A VILÁGON EGYEDÜLÁLLÓ BMW ÉS MINI PODCASTOK A HTTP://BEGURULVA.HU ÉS A HTTP://PODCARS.HU OLDALAKON – KÖSZÖNHETŐEN AZ ÉVEZRED PR-OSÁNAK!
#ezútonisköszönjük!!!

https://www.youtube.com/channel/UC9ZkmzHitICrWarHBASjM2g

@bertapress

    A BBC brit közszolgálati médiatársaság hétfői beszámolója szerint a bajor autóipari óriáscég 600 millió fontos (270 milliárd forintos) beruházásra készül Oxford mellett működő gyárában, ahol 2026-tól két Mini-modell, a klasszikus Mini Cooper és a nagyobb méretű Mini Aceman elektromos változatának gyártása kezdődhet.


    A nagyszabású fejlesztésből jut a délnyugat-angliai Swindonban működő BMW-üzemnek is, ahol az új elektromos Minik karosszéria-részegységei készülnek majd.


    Néhány héten belül ez a második olyan jelentős beruházási terv, amelynek célja az elektromos járművek nagy-britanniai gyártásának felfuttatása.


    Júliusban a Jaguar Land Rover (JLR) brit járműgyártó csoport indiai tulajdonosa, a Tata Motors jelentette be, hogy hatalmas akkumulátorgyárat épít Angliában.

    Az üzem a délnyugat-angliai Somerset megyében, Bridgwater városának közelében épül fel, a gyártás várhatóan 2026-ban kezdődik.


    A Jaguar Land Rover a brit autóipar legnagyobb munkaadója.

    A Tata korábban az EU-tag Spanyolországot is fontolóra vette az új akkumulátorgyár telephelyeként, de végül a brit helyszín mellett döntött.


    A cég 4 milliárd fontot (1800 milliárd forintot) fordít az angliai akkumulátorgyár felépítésére.


    Az üzem kezdetben a Jaguar Land Rover elektromos modelljei – köztük a Range Rover, a Defender, a Discovery és a különböző Jaguar-modellek – számára gyárt akkumulátorokat, de később más márkák gyártóival is szállítási szerződéseket kíván kötni.


    A Tata angliai gyára kezdetben évi 40 gigawattóra akkumulátorkapacitást tud majd előállítani, csaknem a felét annak a kapacitásnak, amelyre iparági becslések szerint a nagy-britanniai elektromosjármű-gyártásnak 2030-ra szüksége lesz.

    A brit kormány eredeti tervei szerint 2040-től csak elektromos, illetve hibridüzemű autók és kisteherautók kerülhettek volna forgalomba Nagy-Britanniában. Az új benzin- és dízelüzemű személyszállító járművek és kisteherautók értékesítési tilalmának határidejét azonban három éve egy évtizeddel korábbra, 2030-ra hozták előre, és 2035-től tilos lesz a hibrid meghajtású autók és furgonok forgalomba helyezése is.

Hírek, MTI Tags:BMW, elektromos MINI, Mini

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Új gazdára vár egy exkluzív Aston Martin Valkyrie AMR Pro
Next Post: Folytatja az utastájékoztatás fejlesztését a BKK

Kapcsolódó cikkek

  • Októberben nőtt a forgalomba helyezett autók száma (a Mariska szerint nem is létező) Németországban Hírek
  • Hatan sérültek a balesetben Hírek
  • A 2023-as CRF1100L Africa Twin kiegészítői Bemutató
  • Közel 1300 B+R parkoló épült meg a MÁV állomásmegújító programjában 2021-ben Ctrl+C - Ctrl+V
  • Élet az RX-ben Hírek
  • Félpályán már járható az M1-es Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

@bertapress
@tesztalelkemindennek
2023. október
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
#azélet1
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A Sleaford Mods új dallal vezeti fel közelgő anyagát
  • Rekordszámú vendég érkezik a 12. Szemrevaló Filmfesztiválra
  • Itt az új Ed Sheeran lemez
  • Nem kell, hogy minden évben ránk rontson az allergia!
  • Egyre elterjedtebb, de még mindig sok a tévhit a munkaerő-kölcsönzés körül
  • Van képünk hozzá (23.10.01.) –  Toyota GR86 40th Anniversary Limited Edition Japan
  • Van képünk hozzá (23.09.30.) –  Honda Shogo
  • Hétvégén szezonzáró futam a fotelralisták bajnokságában
  • Van képünk hozzá (23.09.29.) –  Subaru BRZ STI Sport Japan
  • Van képünk hozzá (23.09.28.) –  Mullen GT 925
  • A legjobb üzemanyag fogyasztással rendelkező tehergépkocsi a Scania Super
  • A Siemens Mobility Mireo Plus hidrogénvonata sikeresen teljesítette első tesztútját Bajorországban
  • Éles teszt! Megnyerte első versenyét az új Toyota GR Yaris Rally2
  • Banktudós egyetemisták kerestetnek a teszten
  • A Lego tovább tesztel, de jelenleg lemondott az újrahasznosított műanyagból készített építőkockák gyártásáról
  • Úton a fenntartható élelmiszeripar felé
  • Erre kell odafigyelni a tökéletes kávéélményért
  • Érik a magyar körte, október végéig szüretelik
  • Ünnepeljük együtt a világ egyik legnépszerűbb italát!
  • Bárányba borul szeptember utolsó hétvégéje
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása és elektronikája Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 váza és futóműve Bemutató
  • A vadonatúj WR450F Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 stílusa és felszereltsége Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 Bemutató
  • A Honda koncepciókínálata a japán mobilitási kiállításra sportkocsit és városi elektromos autókat tartalmaz Bemutató
  • Európa legnépszerűbb túramotorja, az NT1100, két feltűnő új fényezést kap jövőre Bemutató

In memoriam Zsiska Ferenc

Youtube

NMHH

Mti hírfelhasználó

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT