Elérkezett a következő lépés a Scania új tehergépkocsi-generációja számára
- Az XT töri az utat a Scania kínálatának kiszélesítéséhez
- Számos nappali és hálófülke az R-, a G- és a P-szériában különböző tetőmagasságokkal
- Tengelyek, alvázak és felfüggesztések a kihívást jelentő körülményekhez
- Tengelykapcsoló pedál a Scania Opticruise váltóhoz – ám csak ott, ahol szükséges
- Elektronikus rögzítőfék – csak egy példa a számos új opció közül
- A Scania fókusza: minden egyes alkalmazáshoz személyre szabott megoldás, amely növeli az üzemidőt és a termelékenységet a nehéz kihívásokkal szembesülő építőipari fuvarozók számára
Folytatja új, elismerést kiváltó új tehergépkocsi-generációjának bemutatását a Scania – elérkezett az építőiparra koncentráló termékek és szolgáltatások premierjének ideje. A Scania előretolja állásait, s ezt a Scania XT változatokkal teszi. Robusztus dizájnja mind megjelenésében, mind funkciójában főként azon ügyfeleknek kedvez, akik a legnagyobb kihívásokat jelentő feladatokat végzik, amelyek a legnagyobb elvárásokat támasztják az üzemidő, a termelékenység és a robusztusság szempontjából.
„Három vagy négy évvel ezelőtt európai szinten offenzívát indítottunk, amely a Scania márkát fokozatosan erős szereplővé tette az építőipari szegmensben is.”
A Scania által kiépített piaci pozíció jelenti a kiindulási alapot az új tehergépkocsi-generáció építőipari járműveinek bemutatásához. A Scania termékek és szolgáltatások egész kínálatát nyújtja kifejezetten az építőipari fuvarozók felhasználásához szabva – ezen ügyfeleknek kell a legnehezebb kihívásokkal és a legkisebb haszonkulcsokkal megbirkózniuk.
„Tudjuk, hogy nagy érdeklődés övezi az új generációt” – mondja Lampinen. „Rendkívül jó fogadtatásra talált, és természetesen az építőipari ügyfeleink vágytak már az új nappali fülkékre, a további motorváltozatokra és az általuk igényelt jellemző 6×4 és 8×4 konfigurációkra. Az érdeklődést az is fokozza, hogy a Scania egyértelműen szoros partneri kapcsolatot kíván kiépíteni ügyfeleivel, a legfontosabb prioritást a márka számára az jelenti, hogy vásárlói fenntartható nyereségességet érhessenek el.”