Érkezik Európa legkelendőbb pickupjának legújabb változata
A Ford bemutatja a még erősebb, takarékosabb, kifinomultabb és intelligensebb Rangert
A Ford ma mutatja be először az új Ford Ranger pickupot, amely még magasabb teljesítményt, kedvezőbb üzemanyag-fogyasztást, kifinomult működést és fejlett vezetéssegítő technológiákat kínál az európai vásárlók számára a 2019-es év második felétől.
Európa legkelendőbb pickupjának* új, stílusos és sokoldalú változatát immár a 2,0 literes EcoBlue dízelmotor hajtja, amelynek emisszióját szelektív katalizátor (SCR) javítja, és amely az új 10 fokozatú automata sebességváltóval kombinálva 9 százalékkal kevesebbet fogyaszt. Az új Ranger motorkínálatának csúcsán a 2,0 literes EcoBlue blokk Bi-turbo változata áll majd 213 LE teljesítménnyel és 500 Nm forgatónyomatékkal (ez 13 LE-vel és 30 Nm-rel több, mint a jelenlegi 3,2 literes TDCi dízelé), ami kiváló vontatási képességgel ruházza fel a járművet.
A Regular Cab, Super Cab és Double Cab kivitelekben kapható új Ranger már alapáron négykerékhajtású, és olyan új megoldásokat kínál a professzionális és szabadidős felhasználáshoz, amelyek még magasabb szintre emelik az autó kényelmét és praktikumát. Jó példa erre a SYNC 3 csatlakozási rendszer vagy a későbbielben a FordPass Connect fedélzeti modem.
Kategóriájában a Ranger az első modell, amelybe alapfelszerelésként kerül a Gyalogosészlelővel kiegészített Ütközésre Figyelmeztető rendszer és az Intelligens Sebességhatároló. A vásárlók ezentúl Aktív Parkolóasszisztenst is rendelhetnek a modern vezetéssegítő technológiák már eddig is meglévő széles kínálata mellett, amelyeket arra fejlesztett ki a Ford, hogy csökkentsék a vezetés stresszét, és segítsenek elkerülni a baleseteket, vagy mérsékeljék azok súlyosságát.
A Double Cab karosszériás, nagy teljesítményű Ranger-változatok kifinomult működését Aktív Zajcsökkentés támogatja. A zászlóshajónak számító Ranger Wildtrak és a luxuskivitelű Ranger Limited modellekhez olyan új, prémium tételek is rendelhetők, mint a könnyen felhajtható platóhátfal.
A Ranger kategóriaelső gázlómélysége 800 mm, hasmagassága 230 mm, így ez az autó még a legkeményebb terepeket is könnyedén legyűri. 29 fokos első és 21 fokos hátsó terepszögének köszönhetően az új Ranger vezetői a meredek terepakadályokat is magabiztosan győzhetik le.
Az autó off-road képességeihez méltó a 3.500 kg-os maximális vontatási képesség és az akár 1.252 kg hasznos teherbírás is.
A Ford a kategória legjobb eladási eredményét produkálta 2018-ban Európában, 51.500 darabot értékesítve a Rangerből, ami több mint 15 százalékos növekedést jelentett a 2017-es adatokhoz képest.* A Ford Performance által kifejlesztett új Ranger Raptor – minden idők legkeményebb és legnagyobb teljesítményű Ranger-változata – a 2019-es év közepén szintén forgalomba kerül majd az európai piacon, várhatóan nagy sikert aratva az izgalmas autókért rajongó vásárlók körében.