Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Évente tízezer agresszív utassal találkoznak a légijáratokon

Posted on 2017.12.08.2017.12.07. By Iroda Távirati

Körtvélyes Tivadar, az MTI különtudósítója jelenti
Évente közel tízezer agresszív utassal találkoznak a Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) légitársaságai, ők valamilyen formában inzultálják a személyzetet, vagy utastársaikat.

Tim Colehan, az IATA szakértője a szervezet Genfben tartott konferenciáján elmondta, az elmúlt tíz évben összesen 58 ezer rendetlen utassal volt dolga a társaságoknak, és 2015-ig nagy arányú emelkedést tapasztaltak az esetszámokban. Majd 2016-ban csökkenés mutatkozott: az előző évi 10 800-ról 9800-ra mérséklődött a rendetlen utasok száma.

Az esetek többségében, 87 százalékban verbális inzultus éri a személyzetet, 12 százalékban azonban tettlegességig fajul a helyzet. Tavaly 169 utast kellett eltávolítani a fedélzetről, ez jelentős emelkedés a 2015-ös 113-hoz képest.

Az adatok szerint a leggyakrabban alkoholos, vagy kábítószeres befolyásoltság áll az agresszív viselkedés mögött, még mindig sokan azért kerülnek összeütközésbe a légiutas-kísérőkkel, mert dohányoznak a fedélzeten.

Tim Colehan hangsúlyozta, a fennálló joghézagok miatt a legtöbb esetben jogilag nem tudnak eredményesen fellépni az ilyen utasokkal szemben, a nyomozó hatóságok pedig komolyan csak a súlyos esetekkel foglalkoznak. A megoldást az jelentené, ha az országok ratifikálnák az ENSZ légügyi szerve, a Nemzetközi Polgári Repülési Szervezet (ICAO) által kibocsátott ajánlást, amely felhatalmazza a légitársaság honos országát az adott ország jogrendszerének alkalmazására nemzetközi járaton.

 

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Magyar légiforgalmi irányítók fejlesztik a világ legjobb repülőterét
Next Post: Így látja a Toyota kezdő évét a rali világbajnokságban a vállalat elnöke
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.

Keresés

@bertapress
@tesztalelkemindennek
2023. október
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
#azélet1
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Már Magyarországon a Huawei legújabb prémium kategóriás vezeték nélküli fülhallgatója
  •  Insta- és Tik-Tok „tempó” a színpadon
  • Tanítanék Filmnapok – 2023. október 26-28.
  • A Sleaford Mods új dallal vezeti fel közelgő anyagát
  • Rekordszámú vendég érkezik a 12. Szemrevaló Filmfesztiválra
  • Jobb, mint a Lego? A MEGA Barbie Corvette klasszikusan menő, és előrendelhető
  • Van képünk hozzá (23.10.01.) –  Toyota GR86 40th Anniversary Limited Edition Japan
  • Van képünk hozzá (23.09.30.) –  Honda Shogo
  • Hétvégén szezonzáró futam a fotelralisták bajnokságában
  • Van képünk hozzá (23.09.29.) –  Subaru BRZ STI Sport Japan
  • A legjobb üzemanyag fogyasztással rendelkező tehergépkocsi a Scania Super
  • A Siemens Mobility Mireo Plus hidrogénvonata sikeresen teljesítette első tesztútját Bajorországban
  • Éles teszt! Megnyerte első versenyét az új Toyota GR Yaris Rally2
  • Banktudós egyetemisták kerestetnek a teszten
  • A Lego tovább tesztel, de jelenleg lemondott az újrahasznosított műanyagból készített építőkockák gyártásáról
  • Magyar háztartások egyre kevesebb élelmiszert pazarolnak
  • Vajon hizlalnak-e a sós nassolnivalók?
  • Úton a fenntartható élelmiszeripar felé
  • Erre kell odafigyelni a tökéletes kávéélményért
  • Érik a magyar körte, október végéig szüretelik
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A 2024-es Honda NT1100 Dupla Kuplungos Automatikus Váltója Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása és elektronikája Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 váza és futóműve Bemutató
  • A vadonatúj WR450F Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 stílusa és felszereltsége Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 Bemutató
  • A Honda koncepciókínálata a japán mobilitási kiállításra sportkocsit és városi elektromos autókat tartalmaz Bemutató

In memoriam Zsiska Ferenc

Youtube

NMHH

Mti hírfelhasználó

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT