Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Honda EM1 e

Posted on 2023.05.12.2023.05.12. By AztaCARom

Bemutatták a Honda első európai, fiataloknak szánt elektromos motorkerékpárját. Az EM1 e: roppant szórakoztató és kényelmes, tisztán elektromos üzemű városi jármű, melynek hajtásáról a Honda Mobile Power Pack e: névre keresztelt, cserélhető akkumulátorcsomag gondoskodik. Hátsó kerekébe épített villanymotorja 45 km/órás legnagyobb sebességet, valamint 41,3 km-es hatótávolságot szavatol. Az alapfelszereltség a digitális műszeregység, az ülés alatti tárolórekesz, az USB-aljzat, az utaslábtartó[1], illetve a csomagtartó konzol. 

Bevezetés

Az EM1 e: a Honda első európai elektromos kétkerekűje. Bemutatkozásával új időszak veszi kezdetét a márka történetében, ugyanis – a tervek szerint – 2025-ig további 10, vagy ennél több elektromos motorkerékpár bevezetését tervezi a vállalat az öreg kontinensen. Az újdonság leleplezésével újabb fontos lépést tesz a Honda céljának megvalósítása felé, miszerint 2040-ig teljes motorkerékpár-kínálatát szeretné karbonsemlegessé tenni.

Az EM betűszó az Electric Moped, azaz elektromos segédmotorkerékpár kifejezést takarja, maga a típus pedig azon fiataloknak készül, akik könnyen kezelhető, szórakoztató, károsanyag-kibocsátás nélkül haladó közlekedési eszközt keresnek maguknak városi környezetbe. Kompakt, síkpadlós kialakításával és kifinomult stílusával kétségtelenül ideális partner, s egyedi megjelenésével a Honda választékában is különlegességnek számít.

Eszményi társ rövid utakra, illetve iskolába, edzésre járni, s mivel csendes és nem bocsát ki károsanyagot, az EM1 e: tökéletesen megfelel a modern városi közlekedésről alkotott elképzeléseknek.

Mivel egyre több európai város korlátozza a belső égésű motorral felszerelt járművek használatát, természetes, hogy az elektromos közlekedési eszközök is egyre nagyobb példányszámban fogynak. A Honda egy friss, kiváló minőségű robogóval lép be erre a piacra, remek közlekedési alternatívát kínálva a fiataloknak és a rövid távon ingázóknak.

Egy átlagos diák nagyjából 30 km-t tesz meg egy nap a városban, így az EM1 e: kétségtelenül  remek választás – könnyen kezelhető, csendes és környezetbarát. És ez csak az első indok a sok közül.

Áttekintés

Kompakt, könnyen használható és tiszta üzemű a friss, fiatalos stílusában fogant EM1 e:, mindazonáltal számos hagyományos műszaki megoldást is felvonultat. Ilyen például az erős, alul elvezetett váz, az első teleszkópvilla, a kétoldali hátsó rugóstag, az első tárcsa-, illetve a hátsó dobfék – ezek mind a klasszikus robogókat idézik.

Újdonság viszont a hátsó kerékbe épített agymotor, valamint a Honda által fejlesztett Mobile Power Pack e: akkumulátorcsomag, ami – a könnyű tölthetőség érdekében – bármikor könnyedén kivehető, és a gyártó által biztosított berendezéssel akár otthon is feltölthető.

Az EM1 e: rendkívül gazdagon felszerelt modell. Egyebek mellett digitális műszeregység, prémium minőségérzetet szavatoló kapcsolókonzol, hosszú, nagy méretű lábtartó, ülés alatti tárolórekesz és USB töltőaljzat teszi vonzóvá. A tervezők nem feledkeztek meg az utas1 lábtartójáról sem, sőt csomagtartó konzol és parkolást megkönnyítő oldaltámasz is szerepel a felszereltség listán.

A hatótávolság 41,3 km, míg a végsebességet 45 km/órában határozták meg a Honda mérnökei.

Az értékesítési folyamat ugyancsak újszerű. Legnagyobb előnye, hogy a vásárlóknak nem kell az akkumulátorcsomag leadásával, illetve újrahasznosításával törődnie, ezeket ugyanis – országtól függően – lízingelhetik vagy kölcsönözhetik is. Ez azt jelenti, hogy a vásárlók az EM1 e: teljes élettartama során abban a megnyugtató tudatban motorozhatnak, hogy a Honda Mobile Power Pack e: akkumulátorcsomag visszaforgatása megoldott.

A 2023-as modellévű EM1 e: az alábbi színekben lesz elérhető:

Pearl Sunbeam White (gyöngyházfehér)

Digital Silver Metallic (ezüstmetál)

Matte Ballistic Black Metallic (fekete)

23YM HONDA EM1 e:
23YM HONDA EM1 e:
23YM HONDA EM1 e:
23YM HONDA EM1 e:
23YM HONDA EM1e Location
23YM HONDA EM1 e:
23YM HONDA EM1 e:
23YM HONDA EM1 e:
23YM HONDA EM1 e:
23YM HONDA EM1 e:
23YM HONDA EM1 e:
23YM HONDA EM1 e:
23YM HONDA EM1e Location
23YM HONDA EM1 e:
23YM HONDA EM1 e:
23YM HONDA EM1 e:
23YM HONDA EM1e Location
23YM HONDA EM1e Location

[1] Magyarországon az 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet a közúti közlekedés szabályairól meghatározza az utasszállítás lehetőségét segédmotoros kerékpáron:

(8) *  Az (1) és a (3) bekezdésben, a (4) bekezdés b) pontjában, valamint a (7) bekezdés b)-f) pontjában foglalt rendelkezéseket a segédmotoros kerékpárok – a quad és a mopedautó kivételével – közlekedésére is alkalmazni kell azzal, hogy

  1. a) lakott területen a kerékpársávon segédmotoros kerékpárral közlekedni,
  2. b) kétkerekű segédmotoros kerékpáron utast szállítani,
  3. c) segédmotoros kerékpárhoz utánfutót kapcsolni

nem szabad.

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek, Motor Tags:@hondahungary, @HondaMotorHungary, cserélhető akkumulátorcsomag, elektromos motor, elektromos motorkerékpár, elektromos robogó, elektromos városi robogó, EM1 e, EM1 e:, Honda, Honda EM1, Honda EM1 e, Honda EM1 e:, Honda Mobile Power Pack e:, motor, motorkerekpár, robogó, városi robogó

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Portugál murván folytatják
Next Post: Hétvégén is újra a teljes vonalon jár az M3-as metró

Kapcsolódó cikkek

  • Novemberben 1 százalékkal bővült a használt autók belföldi piaca Hírek
  • A hagyományos Berlingo minden előnye az elektromos funkciókkal bővítve Bemutató
  • Jobb(ik) dolguk nincs?! A péntek délutáni csúcsforgalomban demonstrálnak Hírek
  • A SEAT önvezető robotokat alkalmaz Hírek
  • Tervezd meg a Leander Kills turnébuszának dekorációját! Ctrl+C - Ctrl+V
  • érkezik a Charismatic Simplicity, a MINI modellcsaládjának jövőbeni formanyelve Hírek

Keresés

2023. május
hKscpsv
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« ápr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Magyarországon is bemutatja új albumát a cseh I Love You Honey Bunny
  • Akkumulátorral és okosotthon funkciókkal az optimális energiafelhasználásért
  • Új lemeze legütősebb dalához forgatott klipet Freddie
  • A Fujitsu 13. generációs Intel processzorral ellátott, új noteszgépekkel lép piacra
  • Dua Lipa megtörte a nagyobb alkotói csendet
  • Van képünk hozzá (23.05.30.) –  BMW R 18 Roctane
  • Az Aston Martin Aramco Cognizant Formula One® csapatáról
  • Van képünk hozzá (23.05.29.) –  Ssangyong Rexton
  • A Honda részvétele az F1-es versenyeken
  • Verstappen behúzta a Monacói Nagydíjat
  • Négy kategóriában hirdettek győzteseket a Nagy Diák Teszteken
  • Az interaktív vizsga számítógépen végezhető teszt jellegű feladatsorokat jelent
  • Új szuperbaktérium-ölő antibiotikumot fedeztek fel tesztelés közben
  • Elon Musk cége elkezdheti az agyimplantátumok tesztelését embereken
  • Új új biológiai fegyverek tesztelése volt a cél
  • Növelte árbevételét és eredményét a 2022-2023-as üzleti évben a Zwack
  • Minden harmadik fogyasztó rendszeresen iszik koffeinmentes kávét egy elemzés szerint
  • Átadták az Év Pálinkás Bonbonja verseny díjait a Gyulai Pálinkafesztiválon
  • Eljárás indult nagy élelmiszerláncok ellen, mert országszerte rögzíthették egyes üdítőitalok árait
  • Újranyitott a Sáfránkert Vendéglő
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett
  • Honda CMX1100T Rebel
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Az Icons motorkollekció új tagja visszavisz a 60-évekbe Bemutató
  • 100 éves sikertörténetét ünnepli a BMW Motorrad Ctrl+C - Ctrl+V
  • A HD bemutatja a Fast Johnnie kollekciót Bemutató
  • Az új BMW R 18 Roctane Bemutató
  • Honda EM1 e képgaléria Bemutató
  • A BMW Motorrad bemutatja az új R 12 nineT modellt Bemutató
  • Honda EM1 e műszaki adatok Bemutató
  • A Honda EM1 e váza és futóműve Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT