Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A Honda különleges energiaelosztó rendszert mutat be Frankfurtban

Posted on 2017.09.12. By AztaCARom
  • A teljesen integrált rendszer hatékony energiaelosztást biztosít a közüzemi és az otthoni elektromos hálózat, valamint az elektromos járművek között

  • A Honda célja, hogy az elektromos autókat bevonja az „okos” elektromos hálózatok működésébe

  • Az első próba Franciaországban zajlik majd, ahol regionális okoshálózatok kiépítéséhez nyújt segítséget a Honda

Szeptember 12-én, a Frankfurti Autószalonon mutatja be vadonatúj, teljesen integrált energiaátviteli rendszerét a Honda.

A Power Manager névre keresztelt innováció révén ezentúl az elektromos autók is bevonhatók az „okos” elektromos hálózatok működésébe. Alkalmazásával nemcsak összegyűjthető és tárolható az elektromos energia, hanem hatékonyan, az aktuális igényeknek megfelelően, el is osztható a közüzemi, az otthoni és az irodai hálózatok, valamint az elektromos autók között. A Power Manager elsőként Franciaország nyugati részén állhat szolgálatba, ahol egy regionális „okoshálózat” kiépítésében segédkeznek a Honda szakemberei.

Philip Ross, a Honda Motor Europe alelnöke elmondta: „Arra törekszünk, hogy 2025-ben már az Európában eladott Hondák kétharmada elektromos hajtású legyen. A Power Manager bemutatkozásával még közelebb kerültünk céljainkhoz, hiszen immáron az elektromos autók is bekapcsolhatók az elektromos hálózatokba, s az energiafogyasztás mellett az energia előállításában is szerepet vállalhatnak. Ez elengedhetetlen ahhoz, hogy a jövőben a mobilizációt is fenntartható fejlődés jellemezze.”

Kiegyensúlyozott, igényalapú áramszolgáltatás és tárolás

A Power Manager a közüzemi hálózatok, a napelemmel felszerelt otthonok és irodák, valamint az elektromos autók közötti energiaáramlást szabályozza az aktuális igényeknek megfelelően.

A közműszolgálatótól és a napelemektől érkező energia az épületek fűtésére és áramellátásra éppúgy felhasználható, mint az elektromos autók töltésére. Ha a járművet csatlakoztatják, az energia eltárolható akkumulátorjaiban, illetve kinyerhető onnan, és a ház üzemeltetésére használható vagy feltölthető a közműhálózatba, így hasznot termelhet a tulajdonosnak.

A Power Manager révén stabilizálhatók a közüzemi hálózatok, hiszen a rendszer mindig igazodik az igényekhez, azaz áramszolgáltatásra és -felvételre egyaránt alkalmas, egyszersmind haszonszerzési lehetőséget kínál az elektromos autók tulajdonosainak.

„Okoshálózat” Franciaországban

A Honda Motor Europe elsőként a SMILE (Smart Ideas to Link Energies, magyarul: elmés megoldások energiaforrások összekapcsolására) projekt keretein belül kiépülő, napelemekkel kiegészített elektromos okoshálózathoz biztosít Power Managereket.

Az így létrejött rendszer elektromos autók töltésére és épületek energiaellátására egyaránt alkalmas, ugyanakkor „túltermelés” esetén képes feltölteni az elektromosságot a közüzemi hálózatba.

A francia ipari és energiaügyi minisztérium által támogatott SMILE összesen 17 projektet ölel fel, legfőbb célja, hogy a Franciaország nyugati részén kiépített kisebb rendszereket egy nagy okoshálózattá fogja össze 2019-ig.

A Power Manager bemutatkozásával a Honda ismét bebizonyította, hogy elkötelezett az elektromos autózás és a környezetbarát, zéróemissziós közlekedés mellett.

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:bemutató, elmés megoldások energiaforrások összekapcsolására, Frankfurt, Frankfurti Autószalon, Honda, Honda Motor Europe, integrált energiaátviteli rendszer, premier, Smart Ideas to Link Energies, SMILE

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Rajtra készen várták Frankfurtot az Opel világújdonságai
Next Post: Praktikus, komfortos és sokoldalú az új nagyterű  Opel Vivaro Life és Tourer

Kapcsolódó cikkek

  • A BMW Group az IAA MOBILITY 2021 kiállításon (4) Bemutató
  • Az ITS Világkongresszuson mutatja be továbbfejlesztett önvezető rendszerét a Honda Ctrl+C - Ctrl+V
  • Hétvégenként újra átszállásmentes trolikapcsolat Zugló vasútállomás és az Orczy tér között Hírek
  • Kovács Bálint: “Most első a tanulás, de utána jöhet az EWC” Hírek
  • Turán szerint nagy küzdelem várható a nyíregyházi futamon Hírek
  • Nagyszabású üzemi tesztelés kezdődik Hírek

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Rekonstruálták a Kárpát-medence legnagyobb földrengéseit
  • A zöld agyag a bőr legjobb barátja
  • Bach-ot is kínál mindenkinek a Fény Utcai Piac
  • 2023-as energiagazdálkodási trendek az építőipari szektorban
  • Tovább bővül a mobiljáték-piac
  • Alonso visszakapta harmadik helyét
  • Alonsót elmeszelték, csak negyedik lett
  • Pérez behúzta, Verstappen felhozta a másodikra
  • Van képünk hozzá (23.03.19.) – Lamborghini LB744 Aventador
  • Pérezé a vasárnapi pole
  • Az MG4 hatótávja több nemzetközi szakújságírók által végzett teszten is bizonyított
  • Az Óbudai Egyetemen tesztel a Yettel
  • Európa legnagyobb lakóautós magazinja lelkesedik a teszteket követően
  • A Toyota megnyerte az előszezoni prológ tesztet az áttervezett GR010 Hybriddel
  • Szigorodott haszongépjárművek Euro NCAP osztályzása
  • Speciális célú élelmiszer- és tápszerösszetevőket fejleszt támogatással a Sole-Mizo vezette konzorcium
  • Teljes kiőrlésű lisztet hívott vissza a forgalmazó
  • Minden hétfőn Árzuhanás a SPAR-nál
  • Elindult a tavaszi szezonális élelmiszerlánc-ellenőrzés
  • Állj ellen a divatdiétáknak, hatástalanok, de akár veszélyesek is lehetnek!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • BEGURULVA EXKLUZÍV! A születése óta vak Karvai Sanyi “így nézte meg” a Nissan Townstart
  • Előre szóltunk! A népszerű látássérült házaspár és a Nissan e-Power hajtás
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Röviden a Nissan Townstarról
  • Videóval “megspékelt” podcast érkezett a Nissan e-Power hajtásról
  • Az új Citroen C4 X és e-C4 X bemutatóról hoztam
  • Nem hangtalan az e-Power Nissan Qashqai
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató
  • A Jet Power Hungary az AMTS-en emlékezik Ken Blockra, a Can-Am márkanagykövetére Ctrl+C - Ctrl+V

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT