Kiemelt szerepet kap a Toyota jövőbeni fejlesztéseiben az aerodinamika területe is

A Toyota kiemelt fejlesztési területként kezeli a jövőben azokat az aerodinamikai megoldásokat, amelyek bármilyen formában csökkenthetik a légellenállást, tovább növelve az akkumulátoros elektromos autók vonzerejét. A Toyota mérnökei ezért tanulmányozzák a rakétákban használt hiperszonikus technológia akkumulátoros elektromos autókban való alkalmazását, és együttműködnek a Mitsubishi Heavy Industries-szel egy új technológia fejlesztésében, amellyel bármilyen formájú jármű esetében csökkenthető az légellenállás. Az akkumulátor-innováció mellett így a Toyota mérnökök célja, hogy a légellenállás minimalizálásával tovább növeljék a hatótávolságot, felülmúlva az ügyfelek elvárásait.

KAPCSOLÓDÓ ÁBRÁK, TÁBLÁZATOK, FOTÓK >>>

A rakéták hiperszonikus technológiáján alapuló aerodinamikai megoldás :

  • Új aerodinamikai légellenállás-csökkentő technológia, amely a rakéták hiperszonikus aerodinamikáján alapul
  • Jelenleg a Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. Space Systems részlegével együttműködve tanulmányozzák a technológiát
  • Céljuk, hogy a közös munka eredménye része legyen a következő generációs BEV-knek, mint alapvető technológiaAz, hogy az új technológia képes csökkenteni a légellenállást anélkül, hogy hatással lenne az autó alakjára, várhatóan azt eredményezi majd, hogy vonzó megjelenésű járműveket tudnak piacra dobni kiemelkedő légellenállási együtthatóval (0,1-es légellenállási együtthatót tűztek ki célul).
  • Különböző sebességtartományokban zajlik az új technológiák fejlesztése a repüléstechnikából származó, ultranagy sebességi tartomány határréteg-szabályozásával kapcsolatos ismeretek segítségével