• Egyéb

Megújul a szegmens legismertebb tagja

ÚJ CITROËN BERLINGO: IKONIKUS MODELL ÚJ KIADÁSBAN

A Berlingo megújításával újabb fejezetéhez ért annak az ikonikus modellnek a története, mely 1996-ban új kategóriát teremtett: a „kompakt családi szabadidóautókét”.

MEGÚJUL A SZEGMENS LEGISMERTEBB TAGJA

A Citroën joggal lehet büszke arra az elismetségre, amelyet ebben a kategóriában szerzett, ahol már több mint két évtizede aktívan jelen van. A márka 1996-ban bocsátotta útra a Citroën Berlingo első generációját, és ezzel mindenkit megelőzve megteremtette a „ludospace”, avagy a „kompakt családi szabadidő-autó” kategóriát. A második generáció bevezetésére 2008-ban került sor. A márkának mindig sikerült újítania, és olyan új elemeket vezetett be, mint a 3 teljes értékű hátsó ülés, a többfunkciós Modutop® tető vagy a nyitható hátsó szélvédő. Elődjeihez hasonlóan az új Citroën Berlingót is egyedi fellépés jellemzi, miközben dizájn, funkcionalitás és kényelem tekintetében még többet kínál.

Mivel továbbra is szeretné megtartani jelenlegi vevőkörét, az új Citroën Berlingo figyelembe vette az idők során az életmódban bekövetkező változásokat, és igyekszik maximálisan megfelelni a szabadságra vágyó házaspárok és családok igényeinek és mindennapi szokásainak. A megújult modell modernebb, kényelmesebb és ötletes megoldásokban gazdagabb lett, és teljes joggal számíthat arra, hogy új vevőket is sikerül meghódítania. A kiemelt célcsoportok között olyan gyermekes vagy gyermektelen, dolgozó fiatal párokat és nyugdíjasokat találunk, akik elővárosi vagy vidéki környezetben élnek, és szeretik az olyan sportokat, mint a kerékpározás vagy a túrázás, illetve az olyan szabadban végzett tevékenységeket, mint a kertészkedés vagy a barkácsolás. A rendkívül sokoldalú új Citroën Berlingo tökéletes választás azon családok és idősek számára, akik aktív életmódjukhoz keresnek ideális partnert, és akik elsősorban funkcionalitásra vágynak.

A SZEGMENS ÉS A MÁRKA FONTOS MODELLJE

A szabadidős tevékenységekre termett modell több generáción átívelő sikerét mi sem bizonyítja jobban, mint hogy több mint húsz évvel a bevezetése után, még 2017-ben is mintegy 17 országban számított a legkeresettebb Citroën modellnek. Európában ez a második legtöbbet értékesített kompakt családi szabadidóautó, és haszongépjármű változata is ott van a szegmens első három helyezettje között. 1996 óta – az összes generációt beleértve – összesen több mint 1,7 millió személygépkocsi kelt el belőle, és világszerte több mint 3,3 millió Berlingo (SZGK és TGK) gurult le a futószalagról.