„MMVO”, a Mazda mexikói gyártóbázisa 10. évfordulóját ünnepli

  • Nőtt, hogy fontos bázissá váljon a növekedés támogatására az észak-amerikai üzlet, a legfontosabb piac

A Mazda Motor Corporation (Mazda) mexikói egyesült államokbeli gyártótelepe, a Mazda de Mexico Vehicle Operation (MMVO) 2014 januárjában ünnepelte alapításának 10. évfordulóját. A mérföldkő ünnepléseként 2024. február 25-én emlékünnepséget tartottak. (japán idő szerint). Az MMVO alkalmazottai és méltóságai a Mexikói Egyesült Államokból, Guanajuato államból és Salamanca városából vettek részt a 10. évfordulóját ünneplő ceremónián.

Exkluzív Mazda podcastok a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) csatornáinkon!
Hallgass ránk!

Az ünnepségen a Mazda elnök-vezérigazgatója, Masahiro Moro a következőket mondta: “A 2014. januári működés kezdete óta az MMVO sok ember támogatásával nőtt, beleértve az állam kormányának támogatását is. Még egyszer szeretném kifejezni a véleményemet. legmélyebb köszönet mindenkinek, aki részt vesz. A Mazda „emberközpontú” kultúrával rendelkezik, amely értékeli az embereket. A Mazda mexikói gyártás iránti elkötelezettségének megvalósítása érdekében japán bázisaink és az MMVO folyamatosan kommunikációt és interakciót folytatnak minden területen, beleértve a gyártástervezést és Továbbra is ápoljuk „emberközpontú” kultúránkat, és fáradhatatlanul azon dolgozunk, hogy az MMVO a közösségben gyökerezzen, és a helyi közösség által szeretett gyár legyen.”

2020-ban az MMVO összesen egymillió darabot gyártott, és az elmúlt tíz év során a Mazda globális üzleti tevékenységének nélkülözhetetlen és fontos alapjává nőtte ki magát. 2023-ban az MMVO gyártási volumene elérte a 202 506 egységet, a Mazda mexikóban értékesített eladásai pedig rekordmagasságot, 76 017 darabot értek el. Az MMVO-ban gyártott járművek adják a mexikói eladások mintegy 70%-át, az észak-amerikai eladások egyharmadát. Az MMVO úgy nőtt, hogy támogassa az észak-amerikai piacot, amelyet a Mazda a legfontosabb piacnak tart. Az érdekelt felekkel való közös alkotásra törekvő erőfeszítések révén az MMVO további lépéseket tesz a Mazda észak-amerikai piacon folytatott üzleti tevékenységének támogatása érdekében, és hozzájárul a mexikói gazdaság növekedéséhez, valamint az autóipar fejlődéséhez.

A Mazda továbbra is a „Joy of Driving” elvét követi alapértéke, az „Emberközpontúság” alatt, és célja az „életöröm” nyújtása azáltal, hogy mozgósító élményeket teremt az ügyfelek mindennapi életében.