NC750X stílus és felszereltség

  • A kalandmotoros építésmód a vezető és az utas kényelméhez is hozzájárul
  • A 22 literes tárolórekeszbe egy teljes értékű zárt bukósisak is befér
  • Az inverz, folyadékkristályos kijelző személyre szabható
  • LED-es első és hátsó lámpatestek
  • Új színek: Graphite Black és Pearl Glare White
  • Laponmart slusszkulcs HISS (Honda Intelligent Security System) lopásgátló rendszerrel

Az NC750X egészen különleges hangulatot áraszt, amit a „Sensual Performace”, azaz érzéki teljesítmény kifejezéssel lehet a legjobban leírni. Kalandmotoros idomzata, valamint fénydiódás (LED) első lámpája és nappali menetfénye révén teljesen egyedi benyomást kelt, amihez természetesen a páratlanul fejlett műszaki alapok is hozzájárulnak.

Hogy még tökéletesebb legyen az élmény, kifejezetten magas szélvédővel kínálja a Honda, amely megóvja a pilótát a menetszéltől, ugyanakkor – a középtájon kialakított levegőzőnyílás segítségével – mérsékeli a légörvények kialakulását és kiegyenlíti a légnyomást. A szélzaj csökkentését szem előtt tartva a jobb és bal felső sarkon apró bevágást ejtettek, ezek úgy irányítják a levegő áramlását, hogy minél halkabb legyen a suhanás. A jellegzetes oldalidomoknak, illetve borításoknak köszönhetően igencsak erőteljes az összhatás, ugyanakkor a karcsú ülés, a „síküveges”, fénydiódás hátsó lámpa és az kipufogódob minimalista stílussal ruházza fel a motor hátulját, ezzel is kihangsúlyozva az orr-részt.

A pilóta előtt kialakított tárolórekesz befogadóképessége 22 liter, fedelére pedig sínek kerültek, amelyekkel könnyedén, biztonságosan rögzíthetjük például a tanktáskát. Emellett a fedél belső részére négy kampót rögzítettek, így van mibe akasztani a gumipókokat a csomagok rendezése során, ezáltal maximálisan kihasználható a rendelkezésre álló hely.

A műszeregység inverz, folyadékkristályos kijelzővel tájékoztatja a pilótát, s azon túlmenően, hogy méri a sebességet, számolja a napi kilométereket és megmutatja az aktuális váltófokozatot, arra is képes, hogy megjelenítse az üzemanyagszintre és -fogyasztásra vonatkozó adatokat, az opcionális markolatfűtés szintjét, valamint kiírja, hogy az S üzemmód melyik alprogramját használja éppen a pilóta.

A fordulatszámmérő „rovátkáinak” színét kilenc tónus közül választhatja ki a tulajdonos, és különféle árnyalatokat rendelhet hozzá az egyes váltófokozatokhoz, a fordulatszám-tartományokhoz, valamint a DCT váltó üzemmódjaihoz is.

Az egyszerű színek mellett két speciális lehetőséget is felkínál a rendszer a vezetőnek. Ha az ECO üzemmódot választja, a műszeregység világítása az üzemanyag-hatékonysághoz igazodik, azaz zöldből kékbe fordul, ha a fogyasztás nő, és vice versa. Ezzel szemben SHIFT állásban a fordulatszámot figyeli a rendszer, a színezet pedig a pilóta által előre meghatározott fordulatszámnál zöld és narancssárga között változik.

A Honda Ignition Security System (HISS) névre keresztelt indításgátló részeként laponmart slusszkulccsal vehetik át NC750X-üket a vásárlók. Ennek fejében speciális ID-chipet helyeztek a mérnökök, ami a motor indításához szükséges kódot hordozza. Ha ez nem stimmel, a motorvezérlő egység (ECU) nem engedi életre kelteni az erőforrást.

A 2020-as NC750X négyféle színben rendelhető (országonként változhat):

Pearl Glare White (ÚJ)

Candy Chromosphere Red

Graphite Black (ÚJ)

Glint Wave Blue Metallic

Az Eredeti Honda Kiegészítők választékában számos NC750X-hez készülő felszerelést találni, a tulajdonososok többek között új hátsó csomagtartókonzolt, 35 vagy 45 literes, belső táskával kiegészített túradobozt, 29 literes oldaldobozokat (ezekhez is kérhető belső táska), ötfokozatú markolatfűtést, középállványt, stílusban passzoló, hatékony kézvédőt, ködfényszórót, U-lakatot, bukókeretet és elektromos aljzatot is rendelhetnek a modellhez.