Ne szégyelld, hogy a Ferrari Purosangue Configuratorával játszol

Mi itt mindannyian puristák vagyunk. Mindannyian megértjük. Egy Ferrari crossover sértő az Il Commendatore ellen, aki ebben a pillanatban valószínűleg körülbelül 8000-es fordulatszámmal forog a sírjában, pontosan ugyanabban a sebességben, mint a Purosangue 6,5 literes V12-ese. De ez rendben van, mert ha csak egy pillantást vetünk a jármű konfigurátorára, akkor ez nem ok arra, hogy szégyelljük magunkat.

Most, hogy élesben van, jó néhányan szeretnénk interaktív módon megnézni a Ferrari első crossoverének arcátlanságát. Nem arról van szó, hogy érdekelne, hanem az, hogy ennyiben szeretnénk látni az új modellt, amelynek V12-es motorja 715 LE (533 kW/725 LE) és 528 lb-ft (716 Nm) nyomatékot produkál. a lehető legrészletesebben, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy minden megfelelő okból nem szeretjük.

HALLGASS EXKLUZÍV PODCASTOKAT A PODCARS.HU OLDALON!

És ha azon kapnak, hogy megnézem, hogyan néz ki a Purosangue mind a 22 színben (köztük különleges, tömör, fémes és történelmi árnyalatok), akkor csak arról van szó, hogy meg akarok győződni arról, hogy mindegyikben rosszul néz ki, nem pedig szerintem. nagyon szórakoztatóan néz ki a Blu Scozia nevű lila tónusban.

Bármikor, amit a hat kerékváltozat és az öt féknyereg szín mérlegelésével töltöttem, egyszerűen azzal töltöttem, hogy megtaláljam az undoromat kifejező szavakat, és nem azon tűnődtem, vajon a sárga jobban megy-e a Blu Scoziával, mint a piros.

És természetesen nem vesztegettem a napomat azon agonizálva, hogy a panorámatető alatt lévő eget szeretném-e jobban értékelni, vagy a szénszálas tető árnyékába ülnék, hogy lejjebb helyezzem a Purosangue súlypontját, amely képes eltalálni. 62 mph (100 km/h) mindössze 3,3 másodperc alatt.

HALLGASS RÁ A VAK AUTÓS SZAKÉRTŐ KARVAI SANYI PODCASTJAIRA IS!

Az az idő, amit a Sabbia „stílusú ülések” kiválasztásával töltöttem a 12 bőr opció, a 15 Alcantara és az 1 Semianalina opció közül, nem azzal telt, hogy azon fantáziáltam, hogy üljek bennük, elérve a Purosnague 193 mérföld/órás (310 km/h) végsebességét. Ehelyett arra törekedtem, hogy a Ferrari epe legyen, hogy olyan hátsó üléseket készítsek, amelyek elég kényelmesnek tűnnek, és öngyilkos ajtókkal (!) lehet hozzáférni.

Szóval ne aggódj. Ön is végignézheti az összes lehetőséget, amelyet a Ferrari kínál ügyfeleinek, akik készpénzt akarnak kifizetni a Purosangue-ért, ami szigorú puristákként, akiknek elkötelezettsége soha nem lankad, mindannyian egyetértünk, még akkor is, ha mi pontosan úgy konfigurálta, hogy pontosan úgy nézzen ki, ahogyan szeretnénk, ha olyan szerencsénk lenne, hogy birtokoljunk egyet.

Tekintse meg a konfigurátort a Ferrari hivatalos honlapján itt, és mutassa meg, hogyan specifikálná Purosangue-ját.

carscoops