PCX125 műszaki adatok
Kiegészítők
A PCX125 vásárlói Eredeti Honda Kiegészítők széles választékából szemezgethetnek, többek között túraplexi, 35 literes túradoboz, fűthető markolat, U-lakat és takaróponyva is rendelhető a modellhez.
ERŐFORRÁS |
|
Konstrukció |
Egyhengeres, folyadékhűtésű, SOHC-vezérlésű, négyütemű, kétszelepes |
Összlökettérfogat |
125 cm3 |
Furat x löket |
52,4 x 57,9 mm |
Sűrítési viszony |
11:01 |
Csúcsteljesítmény |
9,0 kW (12,24 LE)/8500 f./perc |
Legnagyobb forgatónyomaték |
11,8 Nm/5000 f./perc |
Olajmennyiség |
0,9 liter |
ÜZEMANYAG-BEFECSKENDEZŐ RENDSZER |
|
Porlasztás |
PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendező |
Üzemanyagtartály befogadóképessége |
8,0 liter |
Üzemanyag-fogyasztás |
2,1 l/100 km (Alapjárat-leállító Rendszer nélkül, WMTC szabvány szerint) |
ELEKTRONIKAI RENDSZER |
|
Indítás |
Önindító |
Akkumulátor típusa és kapacitása |
12 V/7 Ah (10H) |
Generátor legnagyobb teljesítménye |
255 W |
ERŐÁTVITEL |
|
Tengelykapcsoló felépítése |
Automatikus, röpsúlyos, száraz |
Váltó felépítése |
V-szíjas |
Végáttétel |
10,65 |
VÁZ |
|
Konstrukció |
Dupla bölcsős, acél csőváz |
VÁZ ÉS FUTÓMŰ |
|
Méretek (hosszúság x szélesség x magasság) |
1923 x 745 x 1107 mm |
Tengelytáv |
1313 mm |
Villaszög |
27° |
Utánfutás |
86 mm |
Ülésmagasság |
764 mm |
Szabad hasmagasság |
137 mm |
Menetkész tömeg |
130 kg |
FELFÜGGESZTÉS |
|
Elöl |
31 mm-es csúszószár-átmérőjű teleszkópvilla, 89 mm-es rugóúttal |
Hátul |
Alumínium lengővilla, kétoldali rugóstag 84 mm-es rugóúttal |
KEREKEK |
|
Elöl |
Nyolcágú, öntött, alumínium |
Hátul |
Nyolcágú, öntött, alumínium |
Felniméret elöl |
14M/C X MT2,15 |
Felniméret hátul |
14M/C X MT3,50 |
Abroncs elöl |
100/80 R14M/C (48P) |
Abroncs hátul |
120/70 R14M/C (61P) |
FÉKRENDSZER |
|
Elöl |
Két 220 mm átmérőjű tárcsa, radiálisan rögzített, 2 dugattyús féknyergek, ABS |
Hátul |
130 mm átmérőjű dobfék |
MŰSZEREK ÉS ELEKTRONIKA |
|
Fényszóró |
LED-es |
Hátsó lámpa |
LED-es |
A műszaki információk tájékoztató jellegűek, a változás jogát fenntartjuk.
** Kérjük, vegye figyelembe, hogy az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatokat a Honda rögzítette a WMTC-szabványnak megfelelően. A teszteket görgőpadon, a jármű szériaváltozatával, csak vezetővel, utas és kiegészítő felszerelések nélkül végeztük. A jármű tényleges üzemanyag-fogyasztása a vezetési stílustól, a karbantartástól, az időjárástól, az útviszonyoktól, a gumiabroncs nyomásától, a felszerelt tartozékoktól, a rakománytól, a vezető és az utas súlyától, valamint más tényezőktől függ.
http://egyszermarlattamautot.hu/2018/04/08/pcx125-eroforras/