Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Turbós benzinmotorral és crossover ihlette külsővel érkezik az új Kia Picanto X-Line

Posted on 2017.09.08. By AztaCARom

 
–       Háromhengeres, 100 LE-s 1.0 T-GDI turbós benzinmotor
–       Új belső hangulat színes, kontrasztos elemekkel és emelt hasmagassággal, masszív X-Line formákkal
–       Minden idők legerősebb Picanto változata
 
A 2017-es Frankfurti Autószalon (IAA) hivatalos bemutatója előtt a Kia bejelentette a crossover ihlette Picanto X-Line részleteit.
 
A vadonatúj X-Line változat tovább növeli a Kia legkisebb modelljének vonzerejét, új megjelenéssel ötvözi a Picanto legjobb tulajdonságait. Ezt a megjelenést a Kia legnépszerűbb crossover és SUV típusai inspirálták, köztük a Sportage és a Sorento.
Az erőteljes, robosztus kialakítást kontrasztos „colour” fényezés csomagokkal lehet kihangsúlyozni. Az X-Line karosszériája magasabbra került, így a vezető jobban átláthatja maga előtt az utat, a forgalmat (a hasmagasság 156 mm, ami 15-tel több, mint a hétköznapi Picanto esetében). Az újdonságot a Kia közvetlen befecskendezéses, turbós 1.0 T-GDI benzinmotorja hajtja, így az X-Line a legerősebb a Picantók között.
 
Michael Cole, a Kia Motors Europe ügyvezető igazgatója szerint: „A vadonatúj Picantót idén év elején indítottuk útjára az európai piacokon, és a kisautó igazán remek startot vett, máris felülmúlja elődjét. 2017 első felében 23%-kal növekedett az értékesítés, ez számszerűen 31 827 autót jelent és ezzel a Picanto globálisan az egyik legnépszerűbb modellünkké lépett elő. Az izgalmas új X-Line változat reményeink szerint tovább fokozza majd ezt a lendületet.”

A formaterv kihozza a Picantóból a SUV-ot

Miközben az év elején bevezetett új Picanto merész és dinamikus formajegyekkel hívja fel magára a figyelmet, a hamarosan érkező X-Line egy sor módosításnak köszönhetően masszív kisugárzással ruházza fel a kiskocsit. A Kia egyedi „tigrisorr” hűtőmaszkja most is elmaradhatatlan részlet, de a SUV-os fazonnal megrajzolt lökhárítókkal az X-Line markánsabb megjelenésű a normál kivitelnél. Mindezt a magabiztosságot sugárzó megjelenést a lökhárítók első és hátsó fémhatású betétei is fokozzák az. Az X-Line egyedülálló finomsága a hűtőmaszk rácsozatának és a ködfényszórók kereteinek (gyűrűinek) lime zöld színezése (ezüst festés is elérhető), továbbá a kerékjárati íveket fényezetlen, fekete műanyag burkolatok keretezik, védve a karosszériát, egyúttal optikai trükkel növelve a hasmagasságot.
 

1.0 literes T-GDI motor 100 lóerővel – a valaha bemutatott legerősebb Picanto

A vadonatúj Picanto X-Line-t a Kia háromhengeres, 1.0 literes, T-GDI benzinmotorja hajtja. Ez a kompakt és nagyon könnyű építésű erőforrás korábban már bemutatkozott a cee’d-családban, valamint az új Rióban, most először pedig a Picantóhoz is elérhetővé vált.
 
A kiváló hatásfok és az alacsony károsanyag-kibocsátás mellett, ez a könnyűfém építésű, korszerű erőforrás tökéletesen illik a Picanto könnyed karakteréhez. A könnyű motorral rendkívül élvezetes a Picanto vezetése. Az 1.0 literes, turbós és közvetlen befecskendezéses gép teljesítménye kereken 100 LE 4500/perc fordulaton, míg 172 Nm-es forgatónyomatékát szokatlanul széles, 1500-4000/perc közötti fordulatszám-tartományban adja le. Ez a Picanto választékának legerősebb motorja, amellyel az X-Line kivitel 10,1 s alatt éri el álló helyzetből a 100 km/h-s sebességet. A fogyasztás is kedvező, 4,5 l/100 km, míg a CO2 kibocsátás 104 g/km (vegyes értékek, a New European Driving Cycle – NEDC – szerint).
 
A Picantóban újdonságnak számító 1.0 literes T-GDI erőforrás hamarosan további szerepet kap, mert változatlan teljesítménnyel és forgatónyomatékkal a sportos Picanto GT-Line változathoz is kínálja majd a Kia.
 

A Picanto harmadik generációjának jellemzői: minőség, technológia, variálhatóság

A Picanto X-Line számos olyan tartozékkal rendelkezik, ami általában csak a magasabb felszereltségekre jellemző; ide tartozik a 16 colos alufelni, az alumínium pedálszett, a LED-es menetfény és ködfényszóró, a divatos cápauszony antenna, valamint a kulcsnélküli komfortbejutás is. A 7,0 colos képátlóval nagyméretűnek számító „lebegő” érintőképernyőn 3D-s navigáció fut, továbbá elérhető funkció az Apple CarPlay és az Android Auto is. Az X-Line esetében szériatartozék továbbá a tolatókamera, a vezeték nélküli (indukciós) telefontöltő és az USB port. Akárcsak a sportos Picanto GT-Line fedélzetén, itt is megtalálható az alul lapított karimájú sportkormány.
 
A vadonatúj Picanto a legbiztonságosabb kisautó mind közül, amivel a Kia Motors az A-szegmensben valaha is előállt: nagy szakítószilárdságú acélokból felépített, illetve megerősített karosszéria, alapáron hat légzsák (front, oldal, függöny), rendelhető térdlégzsák. Az autó aktív biztonságát szériatartozékként elektronikus menetstabilzáló (VSM+ESC – Vehicle Stability Management + Electronic Stability Control) fokozza, fékezéskor és ívmenetben egyaránt. Mindezeken felül az új Picantóhoz elérhető az autonóm vészfékrendszer (AEB – Autonomous Emergency Braking*) is.
 
Az új Picanto utasterének tágassága osztályában kiemelkedőnek számít, több láb- és fejteret kínál, mint az A-szegmensen belüli riválisai. Ugyancsak kategóriarekorder az alaphelyzetben 255 l-es (VDA) csomagtér, amely a 60:40 arányban osztottan dönthető üléstámlák lehajtásával akár 1,010 l-ig bővíthető.
 
A Picantóra, mint a Kia-család többi modelljére is érvényes a vállalat által kínált egyedülálló 7 év vagy 150 000 km-es általános garancia.
 

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:bemutató, Frankfurt, Frankfurti Autószalon, Kia, Kia Picanto, Kia Picanto X-Line, Picanto, Picanto X-Line, premier, X-Line

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Fotók a BKV zavarelhárítójának tragikus balesetéről
Next Post: Bemutatkozik A Ford Transit Plug-in Hybrid áruszállító

Kapcsolódó cikkek

  • A múlt hétvégi WEC diadal után jövő hétvégén a WRC-ben is győzelemre készül a Toyota Ctrl+C - Ctrl+V
  • Június 8-ig érvényesek a májusi bérletek a MÁV-Volán-csoport járatain Ctrl+C - Ctrl+V
  • A CRF1100L Africa Twin Adventure Sports erőforrása Bemutató
  • A 2023-as Nissan Z Bemutató
  • Hat és félmilliárd forintból utakat aszfaltoznak és megújul egy felüljáró Nyíregyházán Hírek
  • A Lexus RC lett az Év Kupéja Oroszországban Hírek

Keresés

2023. március
h K s c p s v
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • A World Photography Awards 2023 nyílt pályázatának döntősei
  • A múlt héten megérkezett Ed Sheeran vadonatúj felvétele, az „Eyes Closed”
  • A Linkin Park egy újabb kiadatlan számot fedett fel „Fighting Myself” címmel
  • A Képzőművészeti Egyetem jótékonysági adományozást szervez a török földrengés áldozatai javára
  • Újabb szívhez szóló dalt ismerhetünk meg a The National közelgő lemezéről
  • Van képünk hozzá (23.03.27.) – Lexus ROV
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • A távoli északon teszteli az Audi a Q6 e-tron szériaközeli prototípusát
  • A gyári BMW-csapattal tesztelt Kovács Bálint
  • A Mazda CX-9 gyengén teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Fogyasszunk több rostot, a szervezetünk hálás lesz érte!
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT