Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Új szervezeti egységet hozott létre a következő generációs akkumulátoros elektromos járművek fejlesztésére a Toyota

Posted on 2023.05.16.2023.05.15. By AztaCARom

A Toyota múlt hónapban bejelentette: a korábbi elnök, Akio Toyoda által bejelentett akkumulátoros elektromos invázió (2030-ig 30 új akkumulátoros elektromos Toyota és Lexus) tovább folytatódik, csak 2026-ig 10 új akkumulátoros elektromos Toyota és Lexus érkezik, és három évben belül megkezdődik az új generációs (feltehetően szilárd test akkumulátoros) plug-in hibrid elektromos és akkumulátoros elektromos autók gyártása. A világ elsőszámú autógyártójának termékfejlesztésért felelős új alelnöke, a vállalaton belül csak ’Buldózer’ becenéven emlegetett Hiroki Nakajima már akkor elárulta, hogy a az új generációs akkumulátoros elektromos autók fejlesztésére és gyártására egy új szervezeti egységet hoz létre a vállalat, múlt héten pedig érkezett a hír: az új egység neve nemes egyszerűséggel BEV Factory (elektromos autó gyár) lesz.

„2026-ig tíz új modellel bővítjük jelenlegi kínálatunkat, ami éves szinten 1,5 millió járművet jelent. Terveink között szerepel a többi gyártó által megalkotott járművektől teljesen eltérő, új generációs akkumulátoros elektromos (BEV) modellek bemutatása is. Ezek az új generációs akkumulátoros elektromos autók megduplázzák a hatótávolságot, köszönhetően a sokkal nagyobb hatékonysággal bíró akkumulátorok használatának, miközben dizájn és menetteljesítmények szempontjából is megdobogtatják majd a szíveket. A gyártást is átalakítjuk. Toyota termelési rendszerünk erősségei alapján megváltoztatjuk a munkamódszerünket, hogy felére csökkentsük a folyamatok számát. Ez a hatékonyabb gyártósorokra való átállást vonja maga után, beleértve az autonóm ellenőrzéseket és a csatlakoztatott technológiával működő, irányító nélküli szállítást. Teljesen átalakítjuk termelőüzemeink látképét. Arra is törekszünk, hogy 2035-re elérjük a karbonsemlegességet minden globális üzemünkben. Emellett a beszállítókkal együttműködve felülvizsgáljuk a meglévő ellátási láncokat, hogy kiváló minőségű alkatrészeket szerezzünk be alacsonyabb áron. Ezen átalakítások megvalósítására egy új, erre szakosodott egységet hozunk létre. Egyetlen vezető irányítása alatt, teljes jogkörrel dolgozva ez az all-in-one csapat minden funkciót ellát, a fejlesztéstől a gyártásig és az üzleti működésig.” – ismertette egy hónappal ezelőtt az eddig világszinten közel 23 millió elektrifikált (öntöltő hibrid elektromos, plug-in hibrid elektromos, akkumulátoros elektromos és hidrogén üzemanyagcellás elektromos) autót értékesítő Toyota új termékfejlesztési alenöke, Hiroki Nakajima, aki azt is elmondta, 2026-ra a Toyota és Lexus plug-in hibridek akár 200 kilométeres tisztán elektromos hatótávot is kínálhatnak majd, praktikusan akkumulátoros elektromos járművekként funkcionálva a mindennapokban. Közismert, hogy a Toyota egyike azon kevés autógyártónak, amely tekintélyes saját akkumulátorgyártási kapacitással és akkumulátor fejlesztési tevékenységgel is rendelkezik, és az akkumulátoros elektromos meghajtást néhány éven belül forradalmasító szilárdtest akkumulátorok vezető fejlesztőjének számít.

A Toyota kétségkívül nem vesztegeti az időt, alig három héttel később BEV Factory néven már létre is hozták az új szervezeti egységet, amely a Toyota termékfejlesztési központjának eddigi elnöke, Takero Kato vezetésével működik majd. Ez jól mutatja, hogy az akkumulátoros elektromos autóknak a jövőben a multitechnológiás stratégia részeként kiemelt szerepet szán a vállalat. A kiemelt szerep ugyanakkor nem kizárólagos: a karbonsemlegesség felé vezető úton a Toyota a jövőben hat fő technológiára fókuszál majd:

  • öntöltő hibrid elektromos meghajtás
  • plug-in hibrid elektromos meghajtás
  • akkumulátoros elektromos meghajtás
  • hidrogén üzemanyagcellás elektromos meghajtás
  • hidrogén belsőégésű meghajtás
  • karbonsemleges üzemanyagok (e-fuel)

Feláll a BEV Factory

A BEV Factory újonnan jön létre, mint dedikált szervezet, hogy felgyorsítsa a világ vezető, „csak egy autógyártó által megalkotható, új generációs BEV modelljeinek” fejlesztését és üzletmenetét. Azáltal, hogy a TNGA-n keresztül kifejlesztett hardver erején alapuló új partnerekkel való együttműködést felgyorsítja, a Toyota célul tűzte ki, hogy teljesen új világképet teremtő akkumulátoros elektromos modelleket gyártsuon.

Az új BEV Factory szervezetén belül egyetlen vezető irányítása alatt, egy helyen zajlanak majd az akkumulátoros elektromos autókat érintő „fejlesztési, termelési és üzleti” folyamatok, lehetővé téve a gyors döntéshozatalt és végrehajtást. A többfunkciós szervezeti struktúra lehetővé teszi az agilis fejlesztési tevékenység további felgyorsítását, amely integrálódik a tengerentúli központtal, a Woven by Toyotával és a főbb beszállítókkal, az alábbiak szerint:

  • Tengerentúl (Észak-Amerika/Kína/Európa stb.): összefogja a vevői igényeket és a főbb BEV-piacok piaci trendjeit
  • Woven by Toyota: a legújabb intelligens technológiák megértése, és azok együttes fejlesztése
  • Beszállítók: új gyártási módok a legújabb technológiák és módszerek alkalmazásával
Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:e-fuel, elektromos, hibrid, hidrogén belsőégésű, hidrogén belsőégésű meghajtás, hidrogén üzemanyagcellás, hidrogén üzemanyagcellás elektromos meghajtás, karbonsemleges, karbonsemleges üzemanyag, karbonsemleges üzemanyagok (, következő generációs akkumulátoros elektromos járművek, Lexus, öntöltő hibrid, öntöltő hibrid elektromos meghajtás, Plug-in hibrid, plug-in hibrid elektromos meghajtás, szervezet, szervezeti egység, Toyota

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Beismerő vallomást tett az Audi volt vezetője a dízelbotrány perben
Next Post: Uzsonnával várják a bringásokat a Westend Ferdinánd téri, megújult Teraszára

Kapcsolódó cikkek

  • Két elfogás két járaton Ctrl+C - Ctrl+V
  • Az új Peugeot Le Mans Hypercar Bemutató
  • A Kerekegyháza közelében történt tragikus balesetről is érkeztek képek Hírek
  • Péntek estétől kedd estig lesz érvényben a kamionstop a hosszú hétvégén Hírek
  • Fantasztikus előzések után újabb győzelem Ctrl+C - Ctrl+V
  • Nem esett a használt autók értéke Hírek

Keresés

2023. május
hKscpsv
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« ápr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Magyarországon is bemutatja új albumát a cseh I Love You Honey Bunny
  • Akkumulátorral és okosotthon funkciókkal az optimális energiafelhasználásért
  • Új lemeze legütősebb dalához forgatott klipet Freddie
  • A Fujitsu 13. generációs Intel processzorral ellátott, új noteszgépekkel lép piacra
  • Dua Lipa megtörte a nagyobb alkotói csendet
  • Van képünk hozzá (23.05.30.) –  BMW R 18 Roctane
  • Az Aston Martin Aramco Cognizant Formula One® csapatáról
  • Van képünk hozzá (23.05.29.) –  Ssangyong Rexton
  • A Honda részvétele az F1-es versenyeken
  • Verstappen behúzta a Monacói Nagydíjat
  • Négy kategóriában hirdettek győzteseket a Nagy Diák Teszteken
  • Az interaktív vizsga számítógépen végezhető teszt jellegű feladatsorokat jelent
  • Új szuperbaktérium-ölő antibiotikumot fedeztek fel tesztelés közben
  • Elon Musk cége elkezdheti az agyimplantátumok tesztelését embereken
  • Új új biológiai fegyverek tesztelése volt a cél
  • Növelte árbevételét és eredményét a 2022-2023-as üzleti évben a Zwack
  • Minden harmadik fogyasztó rendszeresen iszik koffeinmentes kávét egy elemzés szerint
  • Átadták az Év Pálinkás Bonbonja verseny díjait a Gyulai Pálinkafesztiválon
  • Eljárás indult nagy élelmiszerláncok ellen, mert országszerte rögzíthették egyes üdítőitalok árait
  • Újranyitott a Sáfránkert Vendéglő
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett
  • Honda CMX1100T Rebel
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Az Icons motorkollekció új tagja visszavisz a 60-évekbe Bemutató
  • 100 éves sikertörténetét ünnepli a BMW Motorrad Ctrl+C - Ctrl+V
  • A HD bemutatja a Fast Johnnie kollekciót Bemutató
  • Az új BMW R 18 Roctane Bemutató
  • Honda EM1 e képgaléria Bemutató
  • A BMW Motorrad bemutatja az új R 12 nineT modellt Bemutató
  • Honda EM1 e műszaki adatok Bemutató
  • A Honda EM1 e váza és futóműve Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT