A 2024-es Honda NT1100 váza és futóműve

24YM HONDA NT1100

  • A CRF1100L-ből származó, acélból készülő, dupla bölcsőváz csavarkötéssel rögzített, alumínium segédvázzal
  • Sportos futómű-geometria és prémium minőségű első-hátsó felfüggesztés
  • 43 mm-es csúszószár-átmérőjű, fordított Showa villa és hidraulikusan állítható rugó-előfeszítésű központi rugóstag
  • 310 mm-es átmérőjű első tárcsák és radiálisan rögzített, négydugattyús féknyergek
@begurulva1

nt1100 #moto #motor #motorcycle #motorcycles #motorlover #motorlovers #honda #nt1100 #hondant1100 #hondamotor #hondamotorcycle #subscribe #followme @Bertapress @Teszt a lelke mindennek @TrollVerda @egyszer már láttam autót @PodCARs @I❤️Motorcycles @Honda @HONDA ✔️

♬ Motor King – Remix – Dj Fan

Bátran kijelenthetjük, hogy az NT1100 megbízható, strapabíró alapokra épült, hiszen a Honda CRF1100L Africa Twin vázát és csavarkötéssel rögzített segédvázát kapta meg. Természetesen a felfüggesztés merőben más felépítésű és hangolású, mint a CRF1100L-ben, hogy tökéletesen passzoljon az NT1100 sokoldalúságához és sportos személyiségéhez.

Showa első villáját 43 mm-es csúszószár-átmérőjű, patronos, fordított teleszkópokból állították össze, rugóútja 150 mm és állítható a rugó-előfeszítés. Akárcsak az első villa, a központi hátsó rugóstag is 150 mm-es függőleges mozgást engedélyez a keréknek, továbbá kiemelték az alkatrész kapcsán, hogy belsejében masszív, 14 mm-es átmérőjű dugattyúrúd kapcsolódik a csillapításért felelős dugattyúhoz. Hogy minél egyszerűbb legyen a pillanatnyi terheléshez – például utas- és csomagszállításhoz – igazítani a futóműbeállítást, a központi rugóstag előfeszítése hidraulikusan, szerszám nélkül módosítható.

@egyszermarlattam

nt1100 2024 #followme #subscribe #moto #motor #motorcycle #motorcycles #motorlover #motorlovers #honda #nt1100 #hondant1100 #hondamotor #hondamotorcycle @I❤️Motorcycles @Honda @hondafolife @Bertapress @PodCARs @begurulva @TrollVerda @Teszt a lelke mindennek

♬ All Night – Parov Stelar

A kerekek alumíniumból, présöntéssel készültek, és az első kerékagy – a homokmag alkalmazásának köszönhetően – üreges kialakítású. A felni úgynevezett keresztküllős szerkezetű, vagyis az öntött ágak nem derékszögben, hanem átlósan kapcsolódnak a ráfhoz. A megoldás kettős előnnyel kecsegtet, ugyanis csökkenti az úthibákból adódó rezgéseket, egyben rendkívül merev konstrukció, tehát nagyban növeli a kanyarstabilitást. A kerekeken feszülő abroncsok mérete 120/70 R17, illetve 180/55 R17.

Sokat elárul a motorról, hogy szabad hasmagassága 175 mm, ehhez társul az 1535 mm-es tengelytáv, a 26,5º-os villaszög és a 108 mm-es utánfutás. Menetkész tömege 238 kg, míg a DCT-vel felszerelt változaté 248 kg.

Nagyban csökkenti a rugózatlan tömeget, hogy könnyű, négydugattyús, radiálisan rögzített féknyergek fogják közre a 310 mm-es átmérőjű első tárcsákat, míg a hátsó féktárcsa átmérője 256 mm, és egydugattyús féknyereg „harap rá”. A fékrendszer működését természetesen blokkolásgátló felügyeli.