A kisautós cég visszatekint az első 100 Bugatti Baby II-re

Határtalan személyre szabás:

A nagymértékben személyre szabott és egyedileg egyedi The Little Car Company a legemlékezetesebb megbízásaira reflektál

A figyelemre méltó példák közé tartoznak a Bugatti Baby II-ek, amelyek specifikációi megfelelnek a régi és a modern Bugattiknak

A Little Car Company újra megvizsgálja a 100. példáját, amelyet Sasan Azimi úrnak, egy szenvedélyes autórajongónak és szuperautó-gyűjtőnek szállítottak.

Szeretettel, kézzel épített, minden ügyfél szigorú specifikációinak megfelelően, mindössze 500 darab egyedi Baby II modell készül.

A Bugatti Baby II több mint 100 átadását ünnepli, a The Little Car Company – a limitált kiadású Bugatti Baby II gyártói – visszatekintenek a legemlékezetesebb ügyfelek megbízásaira, köztük a századik járműre.

A Bugattival együttműködésben készült Bugatti Baby II kortárs tisztelgés Ettore Bugatti eredeti remekműve, az 1926-ban épített Bugatti Baby előtt. A jármű a Bugatti 110. évfordulója alkalmából készült, és nem csak a Bugatti márka történetének megőrzésében jelentős. , hanem a fiatal Bugatti-rajongók új generációját is inspirálja.

Mint minden igazi Bugatti, a Bugatti Baby II megvásárlása is rengeteg személyre szabási lehetőséget jelent. Amikor a Baby II specifikációjáról van szó, az ügyfelek a Vitesse és a Pur Sang modellek több mint 160 kombinációja közül választhatnak, számos további extrával és kiegészítővel, amelyek kiválaszthatók a tökéletes Bugatti létrehozásához. Ha pedig az egyén nem találja meg pontosan azt, amit keres, a The Little Car Company testre szabott részlege megtalálja a megoldást – legyen szó színegyeztetésről vagy a jármű feljavításáról további szerelvényekkel.

A 100. megbízás tiszteletére a The Little Car Company átgondolta néhány legjelentősebb alkotását.

Ben Hedley, a The Little Car Company vezérigazgatója így nyilatkozott: „Mint minden luxusmárka esetében, a The Little Car Company is számos személyre szabási lehetőséget kínál, amelyeket az ügyfelek szívesen felfedeznek járműveik megadásakor.

„Sokféle Bugatti Baby II példányt rendeltünk meg, amelyek némelyike ​​az eredeti Bugatti Baby 1926-os tulajdonosai számára készült járműveket is tartalmazta, ahol arra kértek minket, hogy az új Baby II színét az eredetihez igazítsuk. Számos eredeti Bugatti Type 35 tulajdonos is találkozott már Baby II-vel a versenyautójával. Egyes ügyfelek, akik modern Bugatti-példákkal rendelkeznek, mint például a Chiron 300+ és a rendkívül ritka Bugatti Divo, szintén hasonló specifikáció szerint készítették el a Bugatti Baby II-t. Egy Bugatti-ügyfél a közelmúltban átvette új Chiron Super Sport 300+ modelljét és a Veyron Grand Sport Vitesse World Record Edition-t a „La Maison Pur Sang”-tól, valamint hat Bugatti Baby II modellt élénk tavaszi színekben – hat gyermeke mindegyikének egyet. ”

A Századik Bizottság

A 100. Bugatti Baby II, amelyet Sasan Azimi, egy lelkes autórajongó vásárolt Hollandiában, mérföldkövet jelent a Bugatti és a The Little Car Company számára.

A világ legexkluzívabb autóinak szenvedélyes gyűjtője, Mr. Azimi saját Bugatti Baby II Vitesse-t állított be, miután megismerte a Bugatti Type 35 figyelemre méltó történetét. A Bugatti 110. évfordulóján felfedezte a Bugatti Baby I történetét is. Ettore Bugatti készítette – és hogy a The Little Car Company gyártotta a Bugatti Baby II-t a Bugattivel együttműködve.

A garázsában más exkluzív autókhoz csatlakozva Mr. Azimi gondosan személyre szabta Baby II-jét, hogy megfeleljen a kiállításon látott első Bugatti Type 35 versenyautónak. Járműve a híres (Chiron) French Racing Blue külsővel büszkélkedhet, és Lake Blue belsővel büszkélkedhet, amely megfelel a sok évvel ezelőtt látott versenyautóénak.

Azimi úr az egyedülálló járművével kapcsolatban így nyilatkozott: „A Bugatti Baby II összességében elképesztő minőségű. Kézzel készített kivitelezése, rejtett részletei a Bugattis múltból és jelenből, végül pedig az elképesztő teljesítmény nem csak gyorsításban, de még lenyűgözőbb fékezésben.

„Rendkívül boldog vagyok, hogy része lehetek ennek a gyűjtői tárgynak az 500 szerencsés tulajdonosa között. Ráadásul az a megtiszteltetés, hogy születésnapomon megszülethetett a Bugatti Baby II – a világ 100. születésnapja – felejthetetlen nap volt a családom és én is.”

A hitelesség a lényege

A Bugatti Baby II három változatban érhető el: Base, Vitesse és Pur Sang. A Pur Sang ugyanazt a hajtásláncot kínálja, mint a Vitesse, de gyönyörű, kézzel formált alumínium karosszériával. Ugyanazokat a hagyományos karosszériaépítési technikákat alkalmazzák, mint az eredeti Bugatti Type 35, mindegyik alumínium

test létrehozásához több mint 200 óra szakképzett kézműves munka szükséges.

A Bugatti Baby II egy eredeti, azonos geometriájú és felfüggesztésű Lyon GP autó digitális 3D szkennelésén alapul, ami azt jelenti, hogy a kezelhetőség olyan hiteles, mint amennyire egy rajongó remélhet. A modernitás irányába mutat az állítható lengéscsillapítók bevezetése, amelyek lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy a 35-ös típus fénykorában nem lehetséges módon személyre szabják a kezelést.

A Baby II teljesítménye megfelel a Bugatti névnek. A kizárólag hátsókerék-hajtású Baby II összes változata teljesen elektromos hajtáslánccal, nagy teljesítményű hidraulikus fékekkel és választható vezetési módokkal rendelkezik. Az alapmodell két üzemmóddal rendelkezik; Újonc, amely 20 km / h (12 mph) és 1 kW (1,3 lóerő) teljesítményre korlátozódik, és Expert, amely 45 km / h (30 mph) és 4 kW (5,4 lóerő) teljesítményre korlátozódik.

A Vitesse és Pur Sang modellek tartalmazzák a Novice és Expert vezetési módokat, de extra teljesítményt is kínálnak egy továbbfejlesztett hajtásláncból, amelyet a legendás Bugatti Speed ​​Key nyit meg. Ez lehetővé teszi a tulajdonosok számára, hogy akár 10 kW (13,4 LE) teljesítményt is üzembe helyezzenek, és mindössze 230 kg össztömeggel 70 km/h (42 mph) végsebességet érjenek el. A vezető súlyától függően a 0-60 km/h sebesség mindössze hat másodperc alatt érhető el.

A rajongók érdeklődésére számot tartó további jellemzők közé tartoznak az eredeti Type 35 hangszerek hűen működő másolatai, némileg a modernitáshoz igazítva. Például az üzemanyag-nyomásmérő mára az akkumulátor mérőjévé vált, és a Bugatti Veyron felé intve az olajszintmérő átváltott teljesítménymérővé. A híres négyküllős kormánykerék léptékű mása most gyorskioldóval rendelkezik, hogy könnyebben hozzáférjen a pilótafülkéhez. Az állítható pedálok tömör alumínium tuskóból készültek, és büszkén jelenítik meg a Bugatti híres „EB” logóját, míg az üzemanyag-szivattyú fogantyúját pontosan lemásolták, de most az előre, üres és hátramenet választójaként szolgál.

A szigorúan korlátozott kiadású Bugatti Baby II-ről további információkért látogasson el a www.bugattibaby.com oldalra.