Az új McLaren Artura Spider
A szuperautó új generációja
- Az új Artura Spider a McLaren első nagy teljesítményű hibrid kabriója; izgalmas új dimenziót ad az Artura és a McLaren szuperautó-kínálatához
- Az új Spider jelentős fejlesztéseket kapott az eredeti Arturához képest, beleértve a nagyobb teljesítményt, nagyobb teljesítményt és még nagyobb vezetői elkötelezettséget
- Az új Artura kupé ugyanezen fejlesztések előnyeit élvezi, tovább fokozva a következő generációs szuperautó teljesítményét
- Új Spider és új kupé a 2025-ös modellév; mindkettő megrendelhető most, szállítás 2024 közepétől (régiótól függően)
- A továbbfejlesztett 3,0 literes V6-os és E-motoros hajtáslánc immár kombinált 700 LE (690 LE)* teljesítményt ad – a benzinmotor teljesítménye meghaladja a 200 LE/literet
- Az Artura Spider kategóriája legkönnyebb kabrió szuperautója, amely akár 83 kg-mal is felülmúlja riválisait.
- Az Artura Spider kiemelkedő teljesítmény-tömeg aránya, 480 LE/tonna a legkönnyebb, 1457 kg-os száraz tömeg mellett, lenyűgöző teljesítményt tesz lehetővé
- A hajtáslánc maximális nyomatéka 720 Nm (531 lb ft); Az E-motor akár 225 Nm átmeneti nyomatékot biztosít, azonnali gázreakciót biztosítva
- Artura Spider fergeteges gyorsulása szinte megkülönböztethetetlen a kupétól: 0-100 km/h (0-62 mph) 3,0 másodperc alatt; 0-200 km/h (124 mph) 8,4 másodperc alatt; 0-300 km/h 21,6 másodperc alatt; maximális sebesség 330 km/h (205 mph)
- A sebességváltó átdolgozott kalibrálása és az új előtöltési funkció 25%-kal gyorsabb sebességváltást tesz lehetővé
- Az új hajtáslánc-rögzítési kialakítás fokozza a dinamikus agilitást és a pontosságot
- A kézi sebességváltás és a McLaren dinamikus üzemmód beállításai mind elérhetők anélkül, hogy levennék a kezüket a kormányról
- A Proactive Damping Control felfüggesztési rendszer válaszaránya akár 90%-kal nőtt, javítva a vezetői beavatkozásokra és az útfelület változásaira adott reakciókat.
- Nagyobb fékerő és konzisztencia nagy sebességnél, új fékhűtő csatornákkal, amelyek javítják a hőkezelést
- Az újratervezett kipufogógázból származó crescendo hang beborítja a vezetőt, különösen leengedett tető vagy hátsó ablak esetén
- Az Artura Spider visszahúzható egyrészes keménytetője mindössze 11 másodperc alatt működik elektromosan, akár 50 km/h (31 mph) sebességgel; opcionálisan elektrokróm tetőpanel rendelhető
- Az Artura Spider optimalizált aerotermikus hatékonysága négy különálló csőrendszerrel, hogy növelje a motor hűtőlevegő-áramlását és a hőelszívást, miközben csökkenti az utasok súrlódását
- Az Artura Spider a valaha volt legtakarékosabb McLaren kabrió (108g/km CO2/4.8l/100km/58.9mpg kombinált EU WLTP-ben), 33km/21 mérföldre megnövelt EV hatótávval.
- A HD érintőképernyős infotainment rendszer megkönnyíti a fejlett vezetőtámogató rendszerek (ADAS) konfigurálását; Az Apple CarPlay® támogatásához az okostelefon tükrözés szabványos, és opcionálisan elérhető a vezeték nélküli töltés az engedélyezett mobileszközökhöz
- Újonnan elérhető a vakfolt megfigyelés és a keresztirányú forgalom észlelése; Az útjelzőtábla-felismerő és a sávelhagyásra figyelmeztető rendszer már alapfelszereltségként fel van szerelve
- Új külső festékszínek; új „Stealth” fekete jelvény (ezüst opcionális)
- 5 év járműgarancia; 6 év akkumulátor garancia; 10 éves karosszéria perforációs korróziós garancia; 3 éves szervizterv
- 20 lóerős teljesítmény bővítés kombinált 700 lóerősre a korábbi Artura kupékhoz** ingyenesen
A McLaren bemutatja az új Artura Spider-t, a valaha volt első kabriót nagy teljesítményű hibrid hajtáslánccal és a második Artura modellt. Az új Spider a teljesítmény, a teljesítmény és a vezetői elkötelezettség jelentős fejlesztéseivel mutatkozik be, amelyek a nyitott tetejű vezetés szenzoros élvezeteivel kombinálva figyelemreméltó új dimenziót adnak az Arturának.
Az Artura következő generációs szuperautójának teljesítményét tovább növelve, a Spiderhez tervezett fejlesztéseket az Artura kupé is beépítették, és ezzel párhuzamosan egy új modellt is bemutattak. Mind az új Spider, mind az új kupé a legmagasabb szintű dinamikus teljesítményt nyújtja – akár a kiemelkedő áramköri képességeket is beleértve –, valamint megfelel a rendszeres vezetés követelményeinek, és a városi környezetben igen előnyös, szinte csendes elektromos hajtást kínál.
Az új Artura Spider ambiciózus célokra tervezték és fejlesztették, különös tekintettel a vezető elkötelezettségére, teljesítményére, agilitására, kifinomultságára, hatékonyságára és minőségére. A mindössze 11 másodperc alatt elektromosan működő, teljes kabrió élményt nyújtó, visszahúzható keménytető további vonzereje bódító szuperautós élményt biztosít.
Az új Artura Spider és az új Artura kupé – mindkettő 2025-ös modellév („MY25”) – már megrendelhető, az első szállítások az év közepétől, régiótól függően.
„Az új Artura abszolút a következő generációs szuperautó, bármelyik modellt is választja. Frissítettük a hajtásláncot és az alvázrendszereket, hogy nagyobb teljesítményt, dinamikusabb teljesítményt és még magasabb szintű kapcsolatot biztosítsunk a vezetővel – anélkül, hogy a mindennapi vezetés során kompromisszumot kellene kötni. És most az új Artura kupé mellett megérkezett az Artura Spider, egy új kabrió, amely mindezekkel a fejlesztésekkel rendelkezik, és a McLaren szuperautó szabadtéri élményének egy újabb dimenzióját hozza kínálatunkba.”
Michael Leiters, a McLaren Automotive vezérigazgatója
A McLaren könyörtelenül a szuperkönnyű mérnöki filozófiájára koncentráló kulcsfontosságú, hogy biztosítsa azokat az előnyöket, amelyek lehetővé teszik a kivételes dinamikus jellemzők és teljesítmény biztosítását – a vezetői elkötelezettséggel –, amelyet minden autójától megkövetelnek.
Az új Artura Spider szárazon a legkönnyebb tömege mindössze 1457 kg, saját tömege (DIN) mindössze 1560 kg – ez mindössze 62 kg-mal több, mint az Artura kupé. Ezek a számok az új Spidert a legkönnyebbnek tartják a kabrió versenytársak között, akár 83 kg-os előnyt is élvezhet.
Ennél is fontosabb, hogy a nagy teljesítményű hibrid hajtáslánc 700 lóerős teljesítményével kombinálva ez a teljesítmény-tömeg arány 480 LE/tonna a legkönnyebb száraz tömeg mellett, ami tökéletesen pozícionálja az Artura Spider-t, hogy optimalizálja a szuperautó nagy teljesítményét. beleértve a középre szerelt motor, a hátsókerék-hajtású alváz elrendezésének teljes kihasználását.
Az Artura szívében található McLaren Carbon Lightweight Architecture (MCLA) biztonságos platformot biztosít a merevség elvesztése nélkül, ha a rögzített tetőt eltávolítják – a Spider és a kupé közötti 62 kg-os különbség nagy részét az elektromosan működtetett visszahúzható keménység teszi ki. Felső (RHT) mechanizmus.
A cikknek még nincs vége!
Lapozz a következő oldalakra!