CRF1100L Africa Twin Adventure Sports műszaki adatok

Műszaki adatok*

ERŐFORRÁS
KonstrukcióNégyütemű, folyadékhűtésű, nyolcszelepes, soros, kéthengeres 270 fokban elékelt főtengellyel, Unicam hengerfejjel és SOHC-vezérléssel
Összlökettérfogat1084 cm3
Furat x löket92 mm x 81,5 mm
Sűrítési viszony10,1:1
Csúcsteljesítmény75 kW (102 LE)/7500 f./perc
Legnagyobb forgatónyomaték105 Nm/6250 f./perc
ZajszintL-urban (városi környezetben): 73,2 dB, L-wot (teljes gázon): 78,9 dB (hagyományos váltóval)
L-urban (városi környezetben): 73,7 dB, L-wot (teljes gázon): 79,6 dB (DCT-vel)
Olajmennyiség4,8/4,3 (DCT: 5,2/4,7)
ÜZEMANYAG-BEFECSKENDEZŐ RENDSZER
PorlasztásPGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendező
Üzemanyagtartály befogadóképessége24,8 liter
Szén-dioxid-kibocsátás112 g/km (hagyományos váltóval)110 g/km (DCT-vel)
Üzemanyag-fogyasztás4,9 L/100 km (hagyományos váltóval)4,8 L/100 km (DCT-vel)
ELEKTRONIKAI RENDSZER
IndításÖnindító
Akkumulátor típusa és kapacitása12V/6 Ah, Li-ion akkumulátor (20 óra)
ACG-generátor legnagyobb teljesítménye0,49 kW/5000 f./perc
ERŐÁTVITEL
Tengelykapcsoló felépítéseMT: Nedves, többtárcsás, spirálrugókkal, alumínium rásegítővel és nyomatékhatárolóvalDCT: Két olajfürdős, többtárcsás kuplung spirálrugókkal
Váltó felépítéseHatfokozatú, manuális vagy hatfokozatú DCT
VÁZ
KonstrukcióIpszilon-bölcsőváz
VÁZ ÉS FUTÓMŰ
Méretek (hosszúság x szélesség x magasság)2330 mm x 960 mm x 1490 mm (1545 mm a legmagasabb állásban rögzített légterelővel)
Tengelytáv1575 mm
Villaszög27,5°
Utánfutás113 mm
Ülésmagasság850/870 mm (alacsony: 825 és magasított: 895 mm nyereg extraként rendelhető)
Szabad hasmagasság250 mm
Menetkész tömeg238 kg (DCT: 248 kg)Showa EERATM felfüggesztéssel 240 kg (DCT: 250 kg)
FELFÜGGESZTÉS
Elöl Fordított, betétes rendszerű, 45 mm-es Showa teleszkóp, hidraulikus, tekerős előfeszítés-állítással, valamint szabályozható húzó- és nyomófokozati csillapítással. Összenyomódás: 230 mm. Opcióként választható Showa EERATM felfüggesztés 45 mm-es belcsőcső-átmérővel és állítható húzó-, illetve nyomófokozati csillapítással. Összenyomódás: 230 mm. 
HátulEgy tömbből készülő, alumínium lengővilla Pro-Link himbarendszerrel és gáztöltésű Showa központi rugóstaggal. Hidraulikus, csavaros előfeszítés-állítás, szabályozható húzófokozati csillapítás. Kerékmozgási tartomány: 220 mm. Extraként elektronikusan állítható EERATM felfüggesztés is elérhető, mely monoblokk alumínium lengőkarra és Pro-Link Showa gázfeltöltésű lengéscsillapítóra épül, gombnyomásra hidraulikusan szabályozható előfeszítés-állítással, húzó- és nyomófokozati csillapítással. Kerékmozgási tartomány: 220 mm.
KEREKEK
Elöl21M/C x MT2,15 méretű, fűzött küllős, alumíniumráffal
Hátul18M/C x MT4,00 méretű, fűzött küllős, alumíniumráffal
Kerékméret elöl21”
Kerékméret hátul18”
Abroncs elöl90/90-21M/C 54H (belső nélküli)Bridgestone Battlax Adventurecross Tourer AX41T
Metzler Karoo Street
Abroncs hátul150/70R18M/C 70H (belső nélküli)Bridgestone Battlax Adventurecross Tourer AX41T
Metzler Karoo Street
FÉKRENDSZER
ABS típusaKétcsatornás ABS helyzetérzékelővel (IMU)
Kétcsatornás, IMU-val kiegészített, választható on- és off-road-beállítással
ElölKét úszóágyazású, hullámos peremű, 310 milliméter átmérőjű tárcsa alumíniumaggyal, négydugattyús féknyergekkel és szinterbetétekkel
HátulHullámos peremű, 256 milliméter átmérőjű tárcsa szinterbetétekkel és kétcsatornás, kikapcsolható hátsó blokkolásgátlóval
MŰSZEREK ÉS ELEKTRONIKA
Műszeregység6,5”-os képátlójú, érintőképernyős Multiinformációs Kijelző
LopásvédelemIndításgátló és riasztó (utóbbi opcionális)
FényszóróLED
Hátsó lámpaLED
Elektromos rendszerNappali menetfény (DRL) és Kanyarvilágítás, Bluetooth®-kapcsolattal rendelkező műszeregyég, Apple Carplay®, Android Auto®, USB-csatlakozó, automatikusan kikapcsoló irányjelző, sebességrögzítő (tempomat), vészvillogó, IMU, HSTC és Egykerekezés-gátló

** Kérjük, vegye figyelembe, hogy az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatokat a Honda rögzítette a WMTC-szabványnak megfelelően. A teszteket görgőpadon, a jármű szériaváltozatával, csak vezetővel, utas és kiegészítő felszerelések nélkül végeztük. A jármű tényleges üzemanyag-fogyasztása a vezetési stílustól, a karbantartástól, az időjárástól, az útviszonyoktól, a gumiabroncs nyomásától, a felszerelt tartozékoktól, a rakománytól, a vezető és az utas súlyától, valamint más tényezőktől függ.