• Egyéb

PCX125 műszaki adatok

Kiegészítők

A PCX125 vásárlói Eredeti Honda Kiegészítők széles választékából szemezgethetnek, többek között túraplexi, 35 literes túradoboz, fűthető markolat, U-lakat és takaróponyva is rendelhető a modellhez.

 

ERŐFORRÁS

 

Konstrukció

Egyhengeres, folyadékhűtésű, SOHC-vezérlésű, négyütemű, kétszelepes

Összlökettérfogat

125 cm3

Furat x löket

52,4 x 57,9 mm

Sűrítési viszony

11:01

Csúcsteljesítmény

9,0 kW (12,24 LE)/8500 f./perc

Legnagyobb forgatónyomaték

11,8 Nm/5000 f./perc

Olajmennyiség

0,9 liter

ÜZEMANYAG-BEFECSKENDEZŐ RENDSZER

Porlasztás

PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendező

Üzemanyagtartály befogadóképessége

8,0 liter

Üzemanyag-fogyasztás

2,1 l/100 km (Alapjárat-leállító Rendszer nélkül, WMTC szabvány szerint)

ELEKTRONIKAI RENDSZER

Indítás

Önindító

Akkumulátor típusa és kapacitása

12 V/7 Ah (10H)

Generátor legnagyobb teljesítménye

255 W

ERŐÁTVITEL

Tengelykapcsoló felépítése

Automatikus, röpsúlyos, száraz

Váltó felépítése

V-szíjas

Végáttétel

10,65

VÁZ

Konstrukció

Dupla bölcsős, acél csőváz

VÁZ ÉS FUTÓMŰ

Méretek (hosszúság x szélesség x magasság)

1923 x 745 x 1107 mm

Tengelytáv

1313 mm

Villaszög

27°

Utánfutás

86 mm

Ülésmagasság

764 mm

Szabad hasmagasság

137 mm

Menetkész tömeg

130 kg

FELFÜGGESZTÉS

Elöl

31 mm-es csúszószár-átmérőjű teleszkópvilla, 89 mm-es rugóúttal

Hátul

Alumínium lengővilla, kétoldali rugóstag 84 mm-es rugóúttal

KEREKEK

Elöl

Nyolcágú, öntött, alumínium

Hátul

Nyolcágú, öntött, alumínium

Felniméret elöl

14M/C X MT2,15

Felniméret hátul

14M/C X MT3,50

Abroncs elöl

100/80 R14M/C (48P)

Abroncs hátul

120/70 R14M/C (61P)

FÉKRENDSZER

Elöl

Két 220 mm átmérőjű tárcsa, radiálisan rögzített, 2 dugattyús féknyergek, ABS

Hátul

130 mm átmérőjű dobfék

MŰSZEREK ÉS ELEKTRONIKA

Fényszóró

LED-es

Hátsó lámpa

LED-es

 A műszaki információk tájékoztató jellegűek, a változás jogát fenntartjuk.

** Kérjük, vegye figyelembe, hogy az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatokat a Honda rögzítette a WMTC-szabványnak megfelelően. A teszteket görgőpadon, a jármű szériaváltozatával, csak vezetővel, utas és kiegészítő felszerelések nélkül végeztük. A jármű tényleges üzemanyag-fogyasztása a vezetési stílustól, a karbantartástól, az időjárástól, az útviszonyoktól, a gumiabroncs nyomásától, a felszerelt tartozékoktól, a rakománytól, a vezető és az utas súlyától, valamint más tényezőktől függ.

http://egyszermarlattamautot.hu/2018/04/08/pcx125-eroforras/