Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A hőségriasztás sem hátráltatja a Lánchíd-felújítás munkáit

Posted on 2022.06.30.2022.06.30. By AztaCARom

Látványos munkákat végeznek a Lánchíd két végénél, hamarosan a helyükre kerülnek az új útpályát alkotó utolsó acéltáblák is, miközben a híd közepén felállított festősátrakban tovább folynak a korrózióvédelmi munkák. A kánikulában fokozottan védik a dolgozók egészségét, nagy körültekintéssel kell eljárni például a tűző napon 60 Celsius-foknál is melegebb acélszerkezeten végzett munkáknál.

A Lánchíd budai hídfőjének rakpart feletti részén a tervezett, gyors ütemben haladnak az acélszerkezeti munkák. A kivitelező szakemberei először átépítették és munkaszintre süllyesztették az állványzatot, majd elbontották a híd – a rakparti forgalom mellett eddig hozzáférhetetlen – részeit, eltávolítva például a régi vizsgálójárda utolsó darabjait is.

A szerkezetet ezután ipari, csaknem 2000-2100 baros nagynyomású mosóval megtisztították, majd hozzáláttak a felmért hibahelyek terv szerinti javításához, hogy felkészítsék a bentmaradó részeket az új acél pályatáblák fogadására. A tartószerkezet alsó részén már tart a magasságkorlátozást korábban figyelmen kívül hagyó járművek miatt megsérült részek javítása és a szélrácsok cseréje.

A budai rakpart fölött a többi között:

• az északi részen már minden járdatáblát a helyére illesztettek, és a déli oldal járdái közül is szinte mindegyik a helyére került;

• az új pályatáblák beépítése mellett a következő hetekben ezen a részen is elvégzik a megjelölt függesztőorsók vizsgálatát (és ha szükséges, a cseréjét is), továbbá kicserélik az orsókat tartó kereszttartókat;

• folyamatban van a végkereszttartó felső övének cseréje, erre azért van szükség, hogy később beépíthessék a Lánchíd új dilatációit (ezek a szerkezetek fedik le a hídon lévő tágulási hézagokat, lehetővé teszik a híd alakváltozásait, miközben elviselik a forgalmi terhelést).

Látványosan haladnak a pesti villamos-aluljáró körüli kőmunkák is a 2-es és 2M villamosvonal mellett: a déli oldalon letisztították a felületeket, pótolták a hiányokat és befejezték a fugázást, míg az északi oldalon a tisztítás mellett hamarosan végeznek az új lábazati kövek elhelyezésével. A szakemberek folyamatosan javítják és újakra cserélik a villamosalagút homlokfalán letört köveket is.

Közben egyszerre négy sátorban folyik a híd közepén az új acél pályatáblák, a javított bentmaradó szerkezetek, valamint a láncok alsó szakaszának korrózióvédelme. Az elsőként felépített festősátorban befejeződött a korrózióvédelmi munka és annak minősítése, ezért azt már odébb „költöztették”. A többi sátorban a szemcseszórás és az alapozó réteg felvitele után a közbenső réteget és a fedőréteget viszik fel a szerkezetre, másutt pedig csak az elkészült korrózióvédelmi bevonat minősítésére várnak. Mostanra a láncok felületének több mint kétharmada megkapta az új korrózióvédelmi bevonatot.

Fokozottan védik a dolgozók egészségét

A kivitelezés a harmadfokú hőségriasztás alatt sem lassul, ugyanakkor ebben az időszakban kiemelten kell figyelni a munkaterületen dolgozók egészségére, különösen 11 és 15 óra között. A tűző napon a híd acélelemeinek hőmérséklete a 60 Celsius-fokot is meghaladja, ez pedig tovább fokozza a levegő hőmérsékletét is. A hídon munkát végzőknek az előírások szerint ilyenkor több árnyékban eltöltött pihenőidő és hűvös védőital jár, illetve fokozott körültekintéssel kell eljárni például az átforrósodott acélszerkezeten vagy a magasban végzett munka során.

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek, Közlekedés Tags:#facefollowme, #facefollowmeplease, #followme, #followmenow, #followmeplease, #instafollowme, #instafollowmenow, #instafollowmeplease, #KariGeri, #KariGeri rakpart, #KarigeriDuna-part, #karigerilótetü, #karigerirakpart, ☮, 1-es, 1-es villamos, 1-es vonal, 105, 105-ös, 105-ös autóbusz, 105-ös busz, 115-ös, 115-ös autóbusz, 115-ös busz, 15-ös, 15-ös autóbusz, 15-ös busz, 16, 16-os, 16-os autóbusz, 16-os busz, 178-as, 178-as autóbusz, 178-as busz, 19-es, 19-es villamos, 2-es, 2-es villamos, 30 kilométer/órás sebességkorlátozás, 41-es, 41-es villamos, 69-es, 69-es villamos, 916-os, 916-os autóbusz, 916-os busz, 990-es, 990-es autóbusz, 990-es busz, A-Híd Zrt., acél pályatáblák, agyament, Akadémia, alagut, állvány, állványépítés, állványozás, állványzat, alsó rakpart, aluljáró, Andrássy út, Apáczai Csere János utca, aprólékos munka, Arany János utca, araszolás, átépítés, átkelőhajó, autóbusz, autósszopató mintaprojekt, b@sszameg, balesetveszélyes, BFK Budapest Fejlesztési Központ, BFK Budapest Fejlesztési Központ Nonprofit Zrt., biciklis, BKK, BKK járatai, BKK Zrt, BKK Zrt., BKK-busz, BKK-buszok, BKK-járat, BKK-járatok, BKV, BKV Zrt., Blaha Lujza tér, blog, böfögés, Bolla Tibor, bomba, bontás, Boráros tér, BRFK, bringás, Budai alsó rakpart, Budapest Fejlesztési Központ, Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatala, Budapesti Közlekedési Központ, Budapesti Közlekedési Központ Zrt, Budapesti Közlekedési Központ Zrt., Budapesti Műszaki Egyetem, Budapesti Rendőr-főkapitányság, büdösszájúak, busz, buszmegálló, buszsáv, CAF, CAF villamos, CAF-szerződés, CAF-villamos, Clark Ádám tér, cölöp, cölöpözés, cölöpözőgép, covid, Covid-parti, csakabringások, csakakerékpárosok, csúcs, csúcsforgalom, Dávidka, debil, Demszky Gábor, Dombóvári út, Donáth Anna, Dorosz Dávid, Draskovics Tibor, dugó, Duna, Duna-part, egyeztetés, egymásra mutogatás, éjszakai autóbusz, éjszakai busz, éjszakai járat, elégedetlen, ÉLETVESZÉLYES, élhetetlen, elkötelezett, elkötelezettség, elmebeteg, előkészítő munkák, előkészület, előkészületek, Eötvös tér, értékelés, fejlődés, felelőtlenség, felújítás, Fendrik László, fertőzésveszély, fideSS, Fidesz-KDNP, fityesz, Fő utca, Föld napja, folgen, follow me, Főpolgármesteri Hivatal, forgalomba állt, forgalomcsillapítás, forgalomcsillapítások, forgalomkorlátozás, forgalomkorlátozások, Fővárosi Főpolgármesteri Hivatal, Fővárosi Közfejlesztések Tanácsa, Fürjes Balázs, Gulyás Gergely, GYALÁZAT, gyalogos, gyereknap, gyermeknap, hajózási zárlat, Halász utca, Hegyalja út, helyére került, hosszú, hosszú CAF-villamos, https://www.instagram.com/egyszermarlattamautot/, hülye, id. Antall József rakpart, ideiglenes forgalomkorlátozás, ideiglenes forgalomkorlátozások, ideiglenes kerékpársáv, ideiglenes útvonal, ideiglenesnek mondott, IQ-light Németh Szilárd, járműpark, Jászai Mari tér, javaslat, Jégverem utca, kandeláber, káosz, karácsony, Karácsony Gergely, Karácsony Geri, KariGeri, KERÉKPÁROS, kerékpársáv, kezdődik a tényleges munka, kiemelés, kö(s)zbeszerzés, köpködés, körforgalom ideiglenes átépítése, környezetszennyezés, környezetszennyező, környezetszennyező mintaprojekt, Kossuth Lajos tér, kösz beszerzés, köszbeszerzés, közbeszerzés, közbeszerzési eljárás, közbeszerzési felhívás, Közbeszerzési Hatóság, középsziget, KÖZLEKEDÉS, közösségi közlekedés, Lánchid, Lánchíd felújítás, Lánchíd felújítása, Lánchíd oroszlánjai, Lánchíd új kandeláberei, Lánchíd utca, Lánchíd-felújítás, Lánchíd-tender, Láng Zsolt, légszennyezés, lezárá, lezárás, lölőke, M2, M2-es, M2-es metró, M3 metrófelújítás, Magyar Autóklub, MAHART, Március 15. tér, mașină, második világháborús bomba, második világháborús robbanótest, megalapozott, megújul a MOL Bubi, megújulás, mellébeszélés, Mercedes-Benz Conecto, Mercedes-Benz Conecto autóbusz, Mercedes-Benz Conecto busz, mesterséges dugó, mészáros, mészáros és mészáros, metró, metrófelújítás, MOL Bubi, MOL Bubi bicikli, MOL Bubi felhasználó, MOL Bubi felhasználók, MOL Bubi gyűjtőállomás, MOL Bubi kerékpár, MOL Bubi közbringarendszer, MOL Bubi megújítás, Molnár Zsolt, monitorozás, MSZP, mutogatás, mutyi, mutyis és mutyis, Nádor utca, narancs, nasledovať, Németh Szilárd, odată ce am văzut o mașină, öntörvényű, orbánc, oroszlán, ötlet, pályatábla, pedofilok, pénz, Pesti alsó rakpart, pesti rakpart, Pityesz, rajz, RAK-PARK, RAK-PARK projekt, rakpart, rakpart lezárása, rekord, restaurált kőoroszlán, rettenetes, rohadtnarancs, rossz állapotú.tarlós, Schanda Tamás, sebességkorlátozás, Solaris–Škoda, Solaris–Škoda troli, Solaris–Škoda trolibusz, szabályokat nem ismerő, szabálytalan, szakmai javaslat, szakmai ötlet, szándékos veszélyeztetés, Széchenyi felső rakpart, Széchenyi István tér, Széchenyi lánchíd, Szézadvég, szivatás, Szőke Gábor, szopatás, Tarlós István, Tarlós pityesz, tényleges munka, terelés, természetkárosítás, tiborc, tipp, tömegközlekedés, tömegközlekedési covid-parti, török kori ágyúgolyó, Transparency International, troli, trolibusz, Tüttő Kata, tűzijáték, tűzijáték ára, tűzszerész, tűzszerészeti munkák, új kandeláberek, új MOL Bubi bicikli, urmări, útszűkület, válságkezelés, végleges lezárás, véglegesen élhetetlenné teszi, vehicul, veszélyes, világháborús bomba, világháborús robbanótest, villamos, Vitézy, Vitézy Dávid, vitya, Wekerle Sándor utca, Wintermantel Zsolt, следовать, слідувати, לעקוב אחרי, का पालन करें, ปฏิบัติตาม

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Több helyen kell fizetni az új pécsi parkolási rendelet értelmében
Next Post: érkezik a Charismatic Simplicity, a MINI modellcsaládjának jövőbeni formanyelve

Kapcsolódó cikkek

  • Fernando Alonso: „Szervezés kérdése az egész” Hírek
  • Felújítja a Mester utcát a BKK Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BKK jegyértékesítési rendszerének ügyében nyomoz a rendőrség Ctrl+C - Ctrl+V
  • Menet közben szétvált egy vasúti szerelvény Tatabányán, késnek a vonatok Hírek
  • Mladá Boleslav-i főüzemében a ŠKODA megkezdte az új FABIA gyártását Ctrl+C - Ctrl+V
  • Ennyivel nőhet a fogyasztás kerékpárszállításnál Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. június
hKscpsv
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« máj    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Székely Bertalan lovának csontváza is megtekinthető lesz a Múzeumok Éjszakáján, a Magyar Képzőművészeti Egyetemen
  • FLASH: A villám is bemutatkozott
  • Fókuszban a biztonság
  • Ipari méreteket öltött a telefonok feltörése
  • A 60 éve meggyilkolt John F. Kennedyről jelent meg könyv
  • Van képünk hozzá (23.06.08.) –  Toyota Prius 24h Le Mans Centennial GR Edition
  • Kibővített kapacitás és minőségi szolgáltatások a nyári szezonban
  • Van képünk hozzá (23.06.07.) –  Megújul a Toyota Yaris
  • A nyaralás mindig a repülőtéren kezdődik
  • Van képünk hozzá (23.06.06.) –  Toyota Tacoma Trailhunter
  • A dokkban végzett tesztek után folytatódik a kínai szállodahajó építése
  • Dróntaxikat teszteltek Izraelben
  • Irodát nyitott Budapesten az Amazon Web Services – tesztelhetnek az ügyfelek
  • Versenykörülmények között teszteli folyékony hidrogén hajtású technológiáját a Toyota
  • Fél évnyi tesztelés után országszerte minden SPAR-ban és INTERSPAR-ban elérhető a Munch-ételmentés
  • Országszerte minden SPAR-ban és INTERSPAR-ban elérhető a Munch-ételmentés
  • A SPAR szupermarketek mától több mint 1200, az INTERSPAR hipermarketek több mint 1100 akciós ajánlattal várják vásárlóikat
  • A 4. az Anyukám Mondta
  • Idén a nyári emlékek ihletik a Debrecziner Gourmet Fesztivál fogásait
  • Szigorúan ellenőrzi a magyar hatóság az ukrán gabonát
  • Anita és Sanyi a Hypermotion RUNKIE 16” (“klasszikus”) rollerrel támad
  • A Ssangyong Rextonnal is megismerkedtek
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • E-Tech Renault Captur
  • Rextonról röviden
  • Honda CMX1100T Rebel
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • Az új Yadea F200 robogót a Porschével tervezték? Bemutató
  • Az Icons motorkollekció új tagja visszavisz a 60-évekbe Bemutató
  • 100 éves sikertörténetét ünnepli a BMW Motorrad Ctrl+C - Ctrl+V
  • A HD bemutatja a Fast Johnnie kollekciót Bemutató
  • Az új BMW R 18 Roctane Bemutató
  • Honda EM1 e képgaléria Bemutató
  • A BMW Motorrad bemutatja az új R 12 nineT modellt Bemutató
  • Honda EM1 e műszaki adatok Bemutató

In memoriam Zsiska Ferenc

Youtube

NMHH

Mti hírfelhasználó

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT